@Luzarl @hummus OMG ik wist niet eens dat dit kon. Ik zit bij SNS, maar zij zijn onderdeel van dezelfde groep als ASN en de app is soortgelijk. Heb me altijd zitten ergeren omdat alles onder ‘overige uitgaven’ terecht kwam.
Wow goede tip! Wist helemaal niet dat dit een mogelijkheid was! Net even gekoppeld met ING en ik heb afgelopen maand ook echt minder uitgegeven dan de maand ervoor, ongeveer 300 euro minder. Heb wel minder bespaard dan ik had gedacht, vooral aan boodschappen en dingen in huis geef ik meer geld aan uit…
Heb gister trouwens een overstapformulier van ASN ingevuld gister!
Ja kei irritant! Mijn collegegeld komt ook altijd onder overig… eh nee!
Goed om te weten! Ik ben nu ook helemaal druk geweest met budgetten instellen enzo dus fijn dat ie alle instellingen gewoon onthoud.
Wat handig, dat kasboekje! Heb het nu ook aangezet. Wel erg random dat huisdieren onder ‘vrije tijd’ valt.
Beetje offtopic maar ik ging me door dit topic en iedereen die overstapt nog een keer verdiepen in groen bankieren om eventueel over te stappen naar ASN. Alleen wat me o.a. tegenhoudt is dat ik al mijn hele leven bij Rabobank bankier en het voelt dan alsof ik het uit moet maken met de Rabobank. Zo dom haha, ik voel me echt een kneusje
Ik heb een beetje hetzelfde hoor, ik ben best gehecht aan mijn oude rekeningnummer?? Ik heb nu sparen bij ASN en betaalrekening nog bij ING. Eerst had ik als excuus dat de ING app zo fijn was met nieuwe functies, maar inmiddels is ASN gewoon bij daarmee dus dat werkt niet meer
Ik had het juist andersom, ik vond het juist zoooo leuk om na 26 jaar een andere bank te hebben dan ING, voelde echt als een nieuw begin
Ben ik gelukkig niet het enige kneusje
Echt? Omg ik ben gewoon oprecht verbaasd hierover, zo’n non-issue maar toch
Haha ik ben na eeuwen moeilijk doen vorige week overgestapt van Rabo naar ASN! Echt gewoon verstand op 0 zetten en doen👍 maar Rabo voelt idd wel als zo’n constante factor in je leven, vroeger als kind kreeg je ook met je verjaardag een cadeautje van Rabobank enzo…
Off-topic Rabobank app
Kijk, een ervaringsdeskundige! Hoe is de app in vergelijking met de Rabobank app? Niet dat die nou zo bijzonder is maar in een grijs verleden had ik een tweede rekening bij de ABN en die app vond ik niks in vergelijking met de Rabo.
Hmmm, misschien ga ik het wel doen. Living on the edge!
Ik had eerst ook rabo en het is gewoon allemaal hetzelfde
Ik wil ook eigenlijk overstappen naar ASN vanwege duurzaamheid, maar ik wil m’n ING rekening niet echt kwijt
Same! Gezamenlijke rekening hebben we wel bij ASN maar ik vind die ook gewoon veel minder fijn werken dan de ING app dus ik kan het gewoon nog niet aan om persoonlijk ook over te stappen
Oh toch wel ja? Waarom vind je hem minder fijn?
Doe het voor Moeder Natuur! Ik weet niet hoeveel spaargeld je op de bank hebt staan, maar ik word er altijd heel blij van als ik me bedenk dat mijn spaargeld wordt gebruikt voor duurzame doeleinden in plaats van investeringen in fossiele brandstoffen etc. Dan is het verlies van een rekening die je al sinds jonge leeftijd hebt iets wat er niet toe doet.
De kleine dingen, bij ING zie je in het beginscherm al je spaarpotjes en bij ASN moet je echt op je spaarrekening klikken, en dan nog eens naar spaarpotten. En dat ziet er ook nog veel minder mooi uit vind ik. En met geld overmaken middels QR verzoek moet je bij ASN ook weer twee knopjes klikken die naar mijn mening niet logisch zijn (na een jaar zit ik nog steeds te zoeken), en bij ING staat die optie in je beginscherm.
Maar kasboek van ASN is wel echt ideaal!
Komt er gewoon op neer dat ik bij ING blindelings de weg weet en het minder handelingen zijn, lekker vertrouwd
Ik vind de ASN app prima, vergelijkbaar met de Rabo app eigenlijk! Je kunt ook spaarpotten instellen etc, en inloggen werkt hetzelfde…
Thanks! Misschien moet ik het dan maar gewoon doen. Spannend!