Misschien moet dit eigenlijk in het gierige acties topic, maar ik eet deze week de hele week gratis dankzij Hello fresh . Heb via een vriendin een gratis box gekregen en heb vijf maaltijden voor twee personen gekozen. Ik ben alleen dus wel wat in de vriezer gemikt om niks weg te hoeven gooien.
Vergeet niet om het daarna meteen op stop te zetten! Anders krijg je volgende week weer een box en die is niet bepaald gratis
Haha ja meteen na de bezorging weer stop gezet! ā¬50 per week is het me niet waard inderdaad. Al is niet nadenken over wat je gaat eten, wel heeeel fijn.
Wow, net even ons termijnbedrag bij Vat.tenfall gecheckt: blijken we van 189 naar 106 euro te kunnen! Dat isoleren begint zich uit te betalen!
Zou het er niet eerder aan kunnen liggen dat die vermindering nu veel hoger is geworden sinds 2020?
De verhoging van het maandbedrag? We zaten in 2019 op 182 euro. Maar hebben dus sinds maart vorig jaar dubbele beglazing en sinds vorige week kruipruimteisolatie. Ik ga het gewoon maandelijks even checken bij ze.
Edit: En we kregen over vorig jaar 400+ terug. Zouden nu ook al 250+ terugkrijgen.
Wat valt dan onder boodschappen?
Ik ben als een gek aan het sparen en zie onze spaarrekening zo hard groeien . Fijn want we willen een hele hoop verbouwen aan ons huis. Maar dus altijd op zoek naar extra besparingstips!
Eten, drinken, fruit, snoep en dingen als wc-papier en afwasmiddel. Wasmiddel koop ik in de aanbieding. Eigenlijk de hele degelijke boodschappen.
Ik belde ook en ze zeiden dat ze me geen ā¬25 korting pm konden geven maar wel ā¬15 ofzo. Ik heb toen een beetje gedaan alsof ik veel beter kon krijgen ergens anders en heb opgehangen. Maar toen ik ging rondneuzen online viel dat eigenlijk vies tegen. āOnlineā was wel mega goedkoop maar krijgt alleen maar slechte reviews. Tele2 en telfort doen geen snel internet meer, allemaal via tmobile nu. En die is ook niet veel goedkoper. En over kpn ben ik gewoon heel tevreden. Naja toen maar weer kpn gebeld maar kon echt alleen die korting krijgen die ze eerst zeiden. Ze zei dat dat de max. korting was die ze mochten geven aan bestaande klanten. Volgende keer maar opzeggen dan, dan komen ze indd ineens met goede acties, was bij ziggo ook toen ik daar wegging, werd helemaal ondergespamd door ze.
Toen ik bij Ziggo keek was er wel een goede korting voor een aantal maanden + Bol.com bon, maar dan is het niet structureel goedkoper, maar als je in de eerste maanden zoān goede korting krijgt kan het alsnog wel uit. Misschien maakt het ook uit dat ik het duurste abonnement heb van KPN waardoor ik meer korting kon krijgen? Nou ja, iig 15 euro per maand winst!
Moet je voor die korting bij KPN perse bellen of kan het ook via de chat? Mondeling ga ik veel te snel akkoord met dingen, als ze dan zeggen dat ik geen korting krijg dan kan ik niet zeggen dat ik dan weg ga maar dan is het āokĆ© heel erg bedankt, hier ben ik erg blij mee fijne dag!ā Terwijl ik via een chat wel heel hard kan zijn haha.
Je kan gewoon zeggen dat je er even over gaat nadenken en oriƫnteren. Dat zijn ze wel gewend.
Waar zitten jullie met de inboedel- en woonhuis/glasverzekering? Ik ben even al mijn verzekeringen en abbonementen goed onder de loep aan het nemen haha
Ik zit bij Interpolis maar dat is sowieso niet de goedkoopste (imho wel goede service en voorwaarden)
Wij zitten bij ZLM, had daar mijn autoverzekering al en zij zijn goedkoop, goede voorwaarden en je hebt pakketkorting. Maar zij zitten volgens mij niet door heel NL.
ING, maar kreeg via mān studentenpakket studentenkorting dus heel fijn!
Wij betalen 30 euro per maand voor internet thuis, bij kpn (was telfort). Zou daar nog wat vanaf kunnen door te bellen denken jullie? Ik denk dat het al wel een redelijk laag bedrag isā¦ of zijn er hier meiden met vergelijkbare bedragen die ook nog korting kregen? Heb dat abo al wel 4 jaar en ze zijn meerdere keren omhoog gegaanā¦
Centraal Beheer
Wij betalen ā¬57 voor internet en tv dus ik zou ā¬30 voor internet niet duur vinden, zijn er aanbiedingen voor nieuwe leden? Eerste half jaar zoveel korting ofzo, dan zou ik daar naar vragen.
Wij betalen hetzelfde en hebben geen korting gekregen, ondanks vele fouten van onze provider en veel gemaakte extra kosten (onterecht afsluiten enzo). Denk dat je bij zoān laag bedrag weinig kans maakt.
Aan de andere kant: ik betaal weinig voor mijn telefoon, maar ben al sinds 2011 klant bij dezelfde en heb toen ook gebeld dat ik korting wilde, omdat nieuwe klanten dat ook krijgen. Heb 4 maanden gratis gekregen