136, geloof ik. Volgens mij heb ik nog een paar aanvullingen. Maar is wel collectief, dus anders Wass het duurder. Als ik straks genoeg achter de hand heb, verzeker ik me wel voor minder.
Oxxio vonden wij zeer slecht!
We wonen in een klein rijtjeshuis, echt niet in een villa oid.
Ze beloofden Ons dat we internet op zolder kregen, nou ik had zelfs in de woonkamer geen internet. Brak m’n nek omdat we een kabel door de gehele woning lag (waren vergeten te zeggen dat we voor 80 euro een versterker nodig hadden( terwijl hun slecht internet leverden!)
Om over de klantenservice ben ik nog niet begonnen maar ik heb zelden zulke slecht bedrijf meegemaakt.
Onvriendelijk, onprofessioneel en je krijgt niet wat ze je beloven. Klinkt leuk voor die paar cent maar wij zijn blij dat we weg zijn bij oxxio.
O ik zat te vergelijken op pricewise en daar stond alleen het tandarts gedeelte. Dan heb ik niks gezegd!
Haha nou ik denk dat ze die opgedoekt hebben want zelfs dat lukte niet terwijl we wel echt redelijk zijn.
Bij de AH heb je dit weekend vanaf vandaag hele goede aanbiedingen:
1 + 2 gratis op o.a. Robijn wasverzachter en Ariel wasmiddel
Deze jongeman zegt dat ie 4.500 netto per maand verdient en het allemaal opmaakt, onder andere aan zes keer per week uit eten gaan. Daar moet ie dan ook bij vermelden dat dat nog zonder lunch en ontbijt buiten de deur is!! Iedereen moet zelf weten wat ie met z’n geld doet natuurlijk, maar wow wat een idioot.
Pfff waar haal je vrienden vandaan om zes keer per week mee uit eten te gaan
Wat een gepoch ook
Nou hij is wel goede vrienden met Ellen Degeneres dus iedereen wil natuurlijk met deze jongeman uit eten!
lolol.
Mijn grootste miskoop is een samoerai-harnas. Ik vond het een gaaf ding, mijn vriendin niet. Ik heb ruzie moeten maken om ’m in huis te krijgen. Maar het bleek een nepharnas te zijn, gewoon uit de Japanse toeristenwinkel! De vorige eigenaar die dat naar eigen zeggen niet wist, wilde het ding wel terugnemen en dus legde ik het in mijn auto. Stom genoeg liet ik het zwaard op het dak liggen en kwam daar pas achter toen het eraf was gevallen. Een voorbijganger stond er in no time mee te zwaaien op een kruispunt. Zonder zwaard kwam ik bij de vorige eigenaar. „Jammer”, zei hij. „Dat harnas mag dan nep zijn, maar dat zwaard zeker niet.” Door dat grapje kreeg ik geen 6500, maar 3500 euro terug.
als er veel geld op z’n rekening staat wordt hij daar zenuwachtig van
Hahahahahahahahaha hahaha nee can’t relate
Talk is cheap.
Zolang we geen bonnetjes zien geloof ik er niks van…
Ik hoor het al, Jasper en jij zijn soulmates!
Zijn bedrijf heeft denk ik een miljoen omzet per maand en hij is met een aardige zilveren lepel geboren, ik denk wel echt dat hij zich nergens zorgen om maakt (of hoeft te maken).
Hoe kunnen jullie het artikel lezen?
Ik geloof wel dat hij het kan betalen. Maar of hij het doet… hij probeert ook maar een imago te verkopen
Openen in een incognito venster
Gelukt! Maar dat trucje werkt maar 1 keer toch? Wilde daarna een ander kasboek lezen en dan krijg ik weer de melding dat ik lid moet worden.
Denk dat je de volgende link ook weer in incognito moet openen, als in een nieuw venster
Even de link kopieren en in een nieuw incognito tab plakken.