Een muilkorf voor kinderen waardoor ze niet kunnen gillen
Ooh echt?? Ik zal is gaan zoeken op internet dan, want dat vind ik toch wel een uitkomst. Zeker nu ik vaker mijn bril op heb/moet ivm vaak ontstoken ogen.
Via ebay kun je ook zoeken op ear hooks for glasses. Zijn siliconenhaakjes voir aan je bril die goed achter je oren blijven haken zodat die niet verschuift.
Bedankt voor de tip! Zal dit ook is gaan opzoeken.
Conclusie: het idee van ons (vriendin en ik) was dus niet zo briljant hahaha
Ik had als kind chocolade slagroom uitgevonden dacht ik zelf. (Ik mengde chocoladmousse met slagroom) En dan vooral voor op de warme chocolademelk. Tegenwoordig bestaat het al trouwens maar wilde het toch even kwijt .
Dat je percentages kan delen. Dus als ik nog 80% op mijn mobiel heb en die van jou niets heeft, dat ik je dan 40% stuur.
Of: via wifi je mobiel/ipad/laptop enz kunnen opladen.
Of gewoon batterijen die 1 week meegaan
Hahahah, oude nokia’s konden dat al tho!
Whot, hoe dan?!
Een soort Tinder, maar dan voor vriendschappen. Dat je elkaar kan uitzoek op basis van gemeenschappelijke interesses of bijvoorbeeld mensen kan vinden waarmee je naar de film/een concert kan gaan.
Ik weet het niet, maar ik zou er voor betalen haha!
Ik droomde ooit dat Nintendo een eigen smartphone uitbracht in samenwerking met Apple en het leek toen op een soort gameboy colour maar dan met Mac Osx en en touchscreen + toetsen. Nog steeds zou ik dat een geweldige samenwerking vinden de games en speelsheid van Nintendo met de kwaliteit van Apple.
(Ik weet dat nokia de mislukte N-gage had maar dat vond ik niks).
Een tool waardoor je geurtjes on line kan ruiken, maakt on line bestellen van geuren toch veel leuker.
En wegwerp wc borstels, ik haat wc borstels!
Hahahahaha oh sorry ik dacht dat ik in het ‘waar je pas heel laat achter kwam’ topic zat
Dacht echt dat ik een mega life hack had gemist en jaren voor niks met vliegtuigstand aan-uit-aan-uit-aan had rondgelopen om mijn laatste procentjes batterij zo lang mogelijk te besparen.
Ik zit mezelf zooo hard uit te lachen nu. Vind het een briljant idee iig!!!
Edit: net als @Peppie dus
Ja en ook met YouTube filmpjes dan! Als je een shoplog oid kijkt, dat je dan de parfum of iets anders met een geurtje ook kan ruiken.
@Versace @Peppie hahaha I love this, maar als ik mijn berichtje teruglees dan staat het er ook alsof het een lifehack is ofzo die ik heb ontdekt
Ik stof ongegeneerd mijn eigen oude topic af voor deze briljante ingeving: thee met kruidnoten smaak.
Thank me later pickwick*
- of lipton of elk ander willekeurig theemerk