Breda

Die supermarkt is gesloten vanwege asbest hahaha, zijn nu alles binnen aan het verbouwen(?)

2 likes

Looool!

Nooit gedacht dat asbest een redding voor corona kan zijn :wink:

Maar waar moet ik nu mn turkse yoghurt halen?

2 likes

Wow zoveel mensen uit Breda hier!!

@Mari misschien een van de 72737 Turkse winkeltjes op de haagdijk??

1 like

:+1:t3: Ik ga op onderzoek uit

1 like

De jumbo foodmarket verkocht het merk ook een poosje

Wat toevallig! Misschien zijn we wel buren haha.

Grappig ook dat we allemaal zo dichtbij elkaar wonen. Ik ben dan ook altijd een beetje bang dat hier bekenden zitten. Dat zou overigens geen ramp zijn, maar toch een beetje gek.

1 like

Heeft er iemand leuke tips met gratis dingen om te doen in Breda? Ik wil graag morgen middag wat leuks doen met mijn vriend, maar hebben niet heel veel budget en ik loop een beetje vast.
Uiteraard al gegoogled, maar ben benieuwd of jullie nog leuke ideeën hebben.
Het mastbos heb ik wel gezien inmiddels haha.

Niet op zaterdag, maar op zondag is struinen in de tuinen. Dat zijn optredens is tuinen en is gratis.

Ben je als eens op haveneiland en omgeving geweest? Misschien kun je daar wat gaan drinken.

Me 2. Woon ook dichtbij

1 like

Er zijn ook veel gratis stadswandelingen, bijvoorbeeld langs graffiti/wallart. Die routes kan je online vinden!

Ohh dat ga ik onthouden! Deze zondag kunnen wij niet

Haveneiland ben ik nog nooit geweest, dat ga ik eens opzoeken

@Ivory Ja dat kwam ik gisteren inderdaad ook tegen. Heb de app van Blind Walls galery gedownload. Daar staan allerlei routes in. Misschien dat we dat gaan doen.

https://indebuurt.nl/breda/doen/deze-12-dingen-doe-je-in-breda-gratis-en-voor-niets~14943/

En iets te laat voor je maar vanaf volgende week is BredaPhoto er weer en veel tentoonstellingen zijn gratis :blush:

2 likes

Haha thanks! Die site was ik inderdaad tegen gekomen tijdens het googlen :grin:.

Oh BredaPhoto is ook leuk inderdaad. Goed om te onthouden.

1 like

De nieuwe (tijdelijke) brug tussen Pier15 en Brack is ook gisteren gelegd geloof ik. Kan je wat gaan drinken bij Pier15 en daarna naar Brack. Of andersom :wink:

1 like

Jullie tips hierboven waren top! :grin:

Weet iemand toevallig ook een goede masseur in Breda? Die het echt goed los kan maken, want door dat thuiswerken zit alles muurvast voor mijn gevoel.
Ik heb al eens eerder in Breda een massage gehad (bij Brabantpark in de buurt), maar dat vond ik geen aanrader.

Ik ga af en toe bij QoQo massage; die zitten in de Heuvel. Ligt er wel een beetje aan wie je hebt, maar je kan van tevoren altijd aangeven wat je wil (ontspanning of bv. spieren losmaken).

En ik vind het ook fijn dat het een keten is en geen shady massagesalon waarbij je je afvraagt of de klant vóór jou op die bank net een happy end heeft gekregen. :wink:

Oh ziet er goed uit inderdaad. Niet shady wat je zegt haha, prima prijzen ook.

Ik zie ook dat je speciaal voor nek, schouder en rug een massage kan boeken. Dus dat is wel top.

1 like

Jaaa QoQo is top, alles heel schoon, iedereen doet schoenen uit bij binnenkomst en ik vind het personeel heel professioneel te werk gaan.

1 like

Oké ik ga dit even hier vragen want ik heb het hier met vriendinnen én met mijn ouders over gehad maar niemand weet waar ik het over heb en ik wil even checken dat ik niet langzaamaan gek aan het worden ben.

Maaaar voor degenen die al lang in Breda komen, vroeger (ik praat over zo’n 15 jaar geleden, toen ik net een tiener was) had je een kledingwinkel gewoon in de lange winkelstraat (Ginnekenstraat geloof ik?) ongeveer ter hoogte van de C&A. Een hele lange smalle winkel met een houten vloer. Ik dacht dat die winkel de OUTCAST heette maar ik kan nérgens oude foto’s terugvinden of enig bewijs dat die winkel ooit bestaan heeft. Weet iemand waar ik het over heb?

Bedoel je Forecast? Zat wel ongeveer daar.