Breda

Toevallig ga ik vanaf 1 augustus mijn kamer uit! Ga namelijk in het centrum van Breda wonen :smile: Dus als je interesse hebt, stuur maar een privé berichtje!

Is er iemand die een goede plek in Breda weet om je wenkbrauwen te laten doen? Gewoon iig weer goed in vorm brengen en evt. verven

Benefit brow bar in de douglas! Wel 30 euro maar ben altijd erg tevreden

2 likes

Tip: Radio Pannekoek op Stek. Is een pannenkoekenhuis met hipstersausje.

Ook op Stek is dit weekend Vino en Vintage, klinkt leuk.

2 likes

Is die friettent een paar huizen verderop van het kattencafe echt zo goed als recensies beweren? :o_o:

Je hebt ook een high friet (bij de frienttent in princehage)

Ok, iets teveel friet posts

Ja is echt lekker! Wel vettig, maar voor de afwisseling lekker.

Je krijgt het wel ingepakt in een papier dus vette klauwen gegarandeerd.

1 like

@anon45507601 Hoe heet deze tent? Het klinkt alsof ik er morgen heen wil

Cafetaria Schraven / https://indebuurt.nl/breda/eten-drinken/x-verse-friet-in-breda~12849/5/

Let me know of het iets is!

1 like

Wow dit is letterlijk 2 minuten lopen vanaf mijn huis :flushed: Ik ga het een keertje testen :smiley: Al heb ik ergens een vage herinnering dat ik er al een keertje geweest ben.

2 likes

Als ik le date mee krijg (‘boehoehoe ik ben op dieet’) dan kom ik er morgenavond op terug

1 like

Als je toch in de (fiets) buurt woont kan ik de friettent in princenhage aanraden. Die aan de haagse markt.
Hij heet volgens mij ook gewoon letterlijk: “de friettent” :joy:

1 like

Ik vond t niet zo super daar (sgraven) haha. Maar volgens mij bakken ze in varkensvet en dat vind ik sowieso niet echt lekker. Die friettent bij De Mezz, Christ schijnt goed te zijn. Zelf nog niet geweest.

2 likes

Ik woon ook 2 min lopen daar vandaan! Grappig dat we bijna buren zijn :smiley:

Ben niet zo fan van de friet van s.chraven overigens
 ze hebben wel erg lekkere Turkse pizza bij de Turkse bakker daar tegenover!

2 likes

De turkse supermarkt daar is ook handig!
Maar wel bizar druk / smalle gangen. Echt niet fijn met corona :frowning:

1 like

Weggehaald

1 like

Ik daar ook wel redelijk in de buurt! Maar dan iets meer richting het plein met die 2 supermarkten erop


Anyway die friettent vind ik opzich lekker qua friet, maar mis toch altijd de keuze uit snacks :joy: daar is het het wachten dan toch niet waard voor voor mij

4 likes

Wow ik woon ook echt op 5 min fietsen van jullie :flushed: denk altijd dat ik de enige Bredase hier ben

1 like

Hahah Big Brother is watching you!! Wel leuk dat we blijkbaar allemaal zo gecentraliseerd wonen :grimacing:

2 likes