Breda

Waar gaan jullie het liefst uit? Mijn favourites zijn denk de kater, nassau en dependance!

ik vind peddels en Bruxelles t leukste denk ik!

@anon65426728 misschien bij chasse theater vragen of het daar mag?

1 like

Ik ben niet zo’n stapper, maar vind ook Bruxelles wel leuk of de Bruine Pij. Laatst ook bij Irish pub Mad Molly’s gezeten. Leuk pubje in een zijstraat van de Havermarkt. Is ongeveer de helft zo groot als mijn eigen woonkamer :grin:

1 like

Ik zit voor mijn gevoel nu echt tussen de dependance en Bruxelles in qua leeftijd. Bij de een is iedereen zo jong, en bij de andere te oud :joy:. Vind peddels vaak ook chill.

In de kater ben ik aangerand en heeft het personeel zo slecht gehandeld dat ik daar niet meer heenga. Voelt heel onveilig.

1 like

Ik zou eigenlijk wel weer vaker uit willen gaan in Breda, maar heb niet echt mensen die mee willen ofzo haha. Verder zou ik ook wel een keer echt goed willen chillen bij Pier 15, lijkt me echt heel tof daar!

Ah thanks, en heel graag in dat appartementencomplex! Ik DM je :slight_smile:
@littlelamb ook goed idee, top!

Qua stappen ben ik pas een keer geweest, bij Bruxelles, en dat vond ik echt enorm leuk! Echt perfecte muziek om op te dansen! En ik voelde me ook niet te oud (ik ben 31 en wil me niet een sneu figuur voelen en dat was daar ook helemaal niet.)

2 likes

Ik was in het kattencafé op de nieuwe haagdijk en het was geweldig! Dikke vette aanrader! afbeelding|375x500

1 like

Bluh vet slechte ervaring met de hightea bij Coffeelicious gehad. Zo jammer:(

Oh wat jammer! Wat is er gebeurd?

Zo een slechte service. Heb serieus 1 kopje thee gehad en niet 1 x is er gevraagd wil je meer drinken, is t lekker, kan ik iets voor je doen? Service is de helft v je beleving denk ik dan. Eten was wel op zich okay maar mhaa. Zo jammer dit l.

Ik had recent ook niet echt een fijne ervaring bij coffeelicious. Waren met 3 collega’s net uit de nachtdienst ernaartoe voor een ontbijtje. Überhaupt afnemen van de bestelling duurde al 30 min. Vervolgens EEN uur voordat wij ons ontbijt kregen. Het was helemaal niet druk! Meeste mensen dronken daar ook alleen maar wat i.p.v. eten.

1 like

Jammer om te lezen. Bizar lang bezig met een ontbijtje. Wij kregen uiteindelijk… trommelgeroffel… met zn drieen 1 tegoedbon v 3 euro. Om een koffie te halen ofzo… was het antwoord. Eens maar nooit meer.

Staat er iemand ingeschreven bij een woningbouw vereniging in Breda? Ik ben over een jaar klaar met studeren maar weet nog niet waar ik wil gaan wonen (ligt eraan waar ik een baan vind). Heeft het nut om in te schrijven of heb je echt een wachttijd van 8 jaar nodig om iets te krijgen?

Klik voor wonen. Heeft altijd nut, ze verloten namelijk ook studio’s bijvoorbeeld. Dan doet inschrijftijd er niet toe.

1 like

Wat is jullie ultieme topper voor sushi bestellen? Ben morgen jarig dus wil graag sushi eten maar vind all you can eat zo duur in het weekend dat bestellen goedkoper is denk. Iemand tips?

Mr. Sushi & Mrs. Wok!

1 like

Mijn ouders bestellen vaak bij Mr Sushi! Ik woon zelf al een aantal jaar niet meer in Breda maar ze zijn er altijd enthousiast over.

1 like

Shabu to go! Vind ik echt de beste en lekkerste!

Mr sushi & mrs. Wok heb ik 1x besteld en dat viel toen echt mega tegen. Sumo is wel oke. Sushipoint vind ik niet lekker.

1 like

Geisha lounge heeft echt hele goeie sushi!

1 like

Ben ik weer haha (je zou niet zeggen dat ik hier al bijna 4 jaar woon zo hahaha). Heeft iemand een aanrader voor een goedkope kapper in breda? Wil echt alleen de puntjes er vanaf maar ik vind zoveel vanaf €30… brainwash is niet echt een optie, was vandaag een ziek lange rij dus was er al gauw klaar mee