Breda

@Amarens we kunnen wel een mini meet-up doen in Breda?

2 likes

@Nisekoi, @JanHagel hoi! Ik heb zelf die behoefte niet echt op dit moment (en vind mijn anonimiteit hier ook wel prettig :upside_down_face:). Maar een meet is een prima idee! Volgens mij zitten hier wel wat mensen die zin hebben om nieuwe mensen te ontmoeten. Dan kan iedereen die zin heeft gewoon aanhaken en misschien doe ik dat ook wel een x op een later moment.

1 like

Bij mij is het leed al geschied, ik ben niet bepaald anoniem meer geloof ik.

Dus, als er animo voor is… maandagavond mini meet-up op het terras?

Ontopic: ik ben vandaag voor het eerst bij zwembad Wolfslaar geweest, was leuk! Prima sfeer, veel ruimte én een glijbaan. Alleen een beetje jammer dat ze al om 17.00 dichtgingen.

2 likes

Ahh, vandaag kan ik helaas niet! Ik ben er verder zeker voor in!

1 like

gaat er iemand naar breda drijft?

Ik kon helaas niet maandag! Misschien volgende week een keertje? :slight_smile:

Oh sorry! Ik zie het nu pas… Wil gerust nog eens proberen minimeeting te organiseren, maar ik wacht even tot ik weer de leukere versie van mezelf ben. (De huidige versie is niet zo’n leuk gezelschap :see_no_evil:)

Enne, ik heb een ontdekking gedaan in Breda…

KREEFTEN!!!

Er lopen hier verdorie echte kreeften rond. Ik dacht dat iemand een grap uithaalde, of het een soort rare plant was, maar er lagen tijdens mijn rondje hardlopen echt stukken kreeft op de route. Google bevestigt dat het geen grap is.

https://www.bndestem.nl/etten-leur/amerikaanse-rivierkreeft-in-west-brabant-uitroeien-of-opeten~a7490c8ca/

3 likes

Afgelopen weekend kruiste een hert mijn pad in het Mastbos. Was wel al laat in de avond en dacht eerst dat het een verloren hond was.

2 likes

Wow dat is echt gaaf!

Welke escape room raden jullie aan? Heb nog nooit een escape room gedaan overigens!

Deze: http://www.escaperoom-076.nl/?gclid=EAIaIQobChMItODUkZG54wIVRkTTCh1xOgaaEAAYBCAAEgIY1PD_BwE

Ik heb hiervan Camera 4 gedaan, maar de andere kamers lijken me ook leuk.

De escape room in Vier Hoog Breda kan ik niet aanraden. Die vond ik niks aan.

1 like

Ik was dus op zoek naar een medische pedicure en echt alles zat vol voor de zomer :sob:

1 like

voor wimperextensions kan ik zowel lash xl en priscilla’s Eye catchers aanraden! en ik ben laatst voor een medische pedicure bij pedicure breda geweest en dat beviel ook heel erg maar denk dat zij nu inderdaad op vakantie is

2 likes

Zijn er hier mensen die sporten ik Breda?? Zo ja, waar? :smile:

Iemand toevallig ook bij fit for free op de tramsingel geweest?

Ik ben onlangs begonnen bij fit for free!

1 like

Hoe bevalt het?

Anytime Fitness! Vanaf het eerste uur lid daar en erg tevreden. Veel jonge mensen ook maar andere sfeer dan bij basic fit. Leuke mensen leren kennen daar!!

1 like

Ik sport bij snapfitness. 24/7 open en een fijne sfeer

1 like

Heel goed, doe het vooral voor de groepslessen want die zijn altijd met een real life instructeur en dat vind ik fijner dan virtueel zoals bij basic fit!

1 like

Inmiddels weer wat aanraders:

  • Jongens van Zand & Klei, allerlei gerechten met aardappel, heel origineel, zoals aardappelsushi!
  • Anne & Max, vriendelijke bediening, heel mooi ingericht én een tuin!
  • Swan Store, allemaal mooie kaarten en producten
  • Spareribs bij Maritz Slow food, vanaf nu nooit meer Spareribs Express
  • De Maretak, zo’n spiritueel winkeltje met stenen en wierook

En nu ik toch bezig ben, vraagje: voor een cursus die ik ga geven wil ik wat posters ophangen en flyers wegleggen. Verder dan de supermarkten kom ik nog niet.

Ik weet dat er bij mijn oude sportschool in Arnhem de mogelijkheid was om flyers weg te leggen, hebben jullie misschien nog locaties waar dat ook kan?