Breda

Mn huisarts zit niet bij je in de buurt dus niet echt een optie. Qua tandarts zit ik bij mondzorgclinics maar ben medium tevreden. Afspraken zijn vaak uitgelopen dus lang wachten, de tandarts die ik vaak heb is buitenlands en fluistert dus versta eigenlijk niet wat ze zegt. Mondhygienisten zijn wel aardig daar! Had zelf nog gekeken voor een ander maar vind dat zo lastig! Die op de nijverheidssingel klonk iig niet goed als je de google reviews leest haha!

1 like

Welkom alvast! Ik zit bij Oana Krober. Hele lieve betrokken tandarts. Ik heb de afgelopen jaren een aantal vervelende ingrepen nodig gehad, maar was elke keer weer blij dat ik iig bij deze praktijk zit. Ze nemen echt de tijd om dingen goed uit te leggen en met je te bespreken.

Ik heb in Breda al 3 huisartsen gehad maar over geen enkele tevreden als het gaat om mentale problemen. Dat betekent niet dat ze er niet zijn hè, hopelijk vind je een fijne!

3 likes

@Nisekoi @soarin @Amarens Heel erg bedankt voor jullie tips en afraders! Dat geeft me een klein beetje richting :blush:. En het is voor mij sowieso ook fijn als de tandarts geduldig is, want ik ben echt een angsthaas eerste klas! En @Nisekoi fijn te horen dat je met die huisarts goede ervaringen hebt, ik zal het eens opzoeken (en hopen dat ze patiënten aannemen)! Ik heb nu bijv een hele fijne die mijn AD controleert sinds ik niet meer bij de psychiater kom, maar bij een nieuwe huisarts is het dan weer zo afwachten.

3 likes