Breda

Ik ga binnenkort een weekend met vriendinnen naar Breda. Wat zijn de culinaire hotspots? :grin:

Cupcakes of andere lekkernij bij Zoet Breda :raised_hands: mochten ze dan nog open zijn.

Minimaal 2 slaapkamers kun je rekenen op minstens 1200 ex per maand. Ik heb zelf pararius goed in de gaten gehouden (meerdere keren per dag) en veel makelaar sites opgeslagen en die elke ochtend gecheckt. Gelijk gebeld voor interesse en mochten er bij 2 komen kijken.

Zorg dat je alle huurdocumenten klaar hebt liggen om evt gelijk op te sturen. Je kunt evt ook sociale huir proberen, gaat nog best wat via loting.

Househunting was bij ons fijn, bredawonen echt kut maar dat is al 5 jaar geleden voor mij. Op Facebook zie ik ook regelmatig appartementen voorbij komen maar je moet echt direct bellen of bericht sturen. Meestal ben je overal 3u na het plaatsen al te laat helaas.

Als je vragen hebt over wijken/buurten, let me know!

Foodhall, Bobbi’s Bar, De Botanist!

Botanist vind ik heel lekker, boterhal is heel gezellig en laatst bij the tiger club was ook lekker. Botanist vind ik wel het gezelligst om te zitten van deze drie.

Heel erg bedankt voor je uitgebreide reactie! Klinkt als ook een drukke huurmarkt, naast een drukke woningmarkt :sweat_smile:.

Als ik nog vragen heb over bepaalde wijken, laat ik het wel weten!

1 like

Even een up maar was benieuwd of er nog interesse is om keer te meeten

Jazeker, lijkt me heel gezellig. Misschien een groepsapp maken?

Lijkt me een goed idee maar verder is het topic vrij stil.

Ik was gisteren een dagje in Breda en na alle enthousiaste verhalen, moest ik natuurlijk ook de nacho’s van ‘t Hart proberen :drooling_face:. 8/10 goede tip!!

7 likes

Ik krijg er spontaan honger van :heart_eyes:

1 like

Ik ga dinsdag en woensdag naar Breda en vroeg me af of Baai Breda een aanrader is om te chillen :sunny: en is er een leuke plek in het centrum waar voetbal wedstrijden worden uitgezonden maar het niet meestal stampvol is?

Baai is zeker een aanrader! Pier 15 ook. Van voetbalwedstrijden weet ik dan weer niets, maar veel plezier in Breda!

1 like

Baai is heeel leuk! Je hebt ook Old Dutch, dat is een sport cafe dus sowieso voetbal. En bij lawaaipappegaai hebben ze ook schermen, is denk niet zo heel druk nog daar omdat het nieuw is. Bij dok 19 is het altijd super druk. Bij bruxelles hingen laatst ook schermen met voetbal dus misschien nu weer. Veel plezier!

1 like

Ben je nog naar Baai geweest? Dat is zeker leuk! Pier15 is zoals @soarin ook leuk of anders Radio Pannekoek of Brack.

Hopelijk hebben jullie een plekje gevonden waar je voetbal kan kijken. Veel plezier nog!

1 like

Nee helaas niet geweest, hebben in het centrum op het terras gezeten en daar zijn we tot de avond gebleven😅
Wel een goede reden om nog een keer terug te gaan naar Breda. Zijn nu bij Old Dutch voetbal aan het kijken.
Dankjewel voor alle tips!

2 likes

Kon het toch niet laten om voor vertrek nog even te gaan. Wat een heerlijke plek :sunny:

8 likes

En @Nisekoi beter laat dan nooit hè, maar lijkt me leuk om te contacten / keertje te meeten!

1 like

Ik ga binnenkort verhuizen naar Breda! Ik ken daar alleen niemand en ken de stad ook niet zo goed. Daarom vraag ik maar hier op het forum welke tandarts jullie zouden aanraden en of jullie een goede huisarts weten die kan omgaan met patiënten die af en toe extra psychische ondersteuning nodig hebben (wijk Valkenburg, centrum, belcrum of stationswijk). In ieder geval geen hork dus haha. Ik hoop dat jullie hier wat aan- of afraders hebben :grin:

Ik zit zelf bij de huisarts stadshart, die zit vlakbij het centrum/belcrum, ben daar zelf heel tevreden over! Ook als het over mentale klachten gaat :blush:

1 like