Ah echt waar? Wat fijn dat je er zo blij mee bent. Snap wel dat je geen geduld had, zes weken niks mogen doen is ook echt wel lang. Maar ben blij dat je er geen spijt van hebt en het alles dus helemaal waard was . En de pijn viel dus mee?
Ik wil het heel graag omdat ik echt chronisch pijn heb aan m’n boven en onderrug en m’n nek en schouders zitten gewoon al-tijd vast. Ik ben alleen echt een schijtluis als het op operaties aankomt en daarnaast ben ik heel erg bang dat ze straks te klein zijn en ik er spijt van krijg haha. Ik betwijfel het hoor want ik vind ze al minstens vijf jaar niet mooi meer (zit nu op een cup F en ik ben ook maar een klein mens) en dus gewoon altijd druk in m’n nek, maar ik ben een beetje bang dat ik er dikker door ga lijken? Dat m’n buik meer opvalt.
Maar ze kijken idd naar wat bij je lijf past, daar heb je gelijk in. Ik weet het niet, ik denk er al een paar jaar over na en ik hou echt wel van m’n borsten, daarom vind ik het ook moeilijk. Ben bang dat ik me niet meer als mezelf ga voelen als ze kleiner zijn. Maar zo groot als ze nu zijn is ook debiel en die pijn is niet te harden.