Boer zoekt vrouw 2018

Ik kijk het eindelijk terug en Omg ik vind Marnix zo aandoenlijk, ik zit gewoon met een glimlach te kijken ew

4 likes

ew hou op hoor

1 like

Heb net ook teruggekeken. Mennn wat een saaie aflevering.

Als ik een hoogtepunt moest kiezen, zou het zijn dat Jaap een fles massageolie krijgt en tijdens het interview daarna super awkward gaat lachen voor de camera. Love it.

8 likes

Steffi vind ik super leuk ook hoe ze met de mannen omgaat. Marnix vind ik zelf best nog wel romantisch, vond wat hij allemaal had geregeld heel lief. Op zijn manier heeft hij er wel wat tijd in gestoken met die roze overalls, bloemen op tafel en dat paard.

5 likes

Ja, hij doet meer dan Wim bijvoorbeeld om het de gasten naar de zin te maken.

Kreeg trouwens echt de rillingen van dat huis van Wim, helemaal die kinderkamer nog in oorspronkelijke staat. Vond het zo mistroostig ofzo, niks gezelligs gemaakt en zo kil.

3 likes

Klopt, en hij is misschien dan niet zo van de bloemen geven maar is in mijn ogen dan nog wel attent op een andere manier.

1 like

Kinderkamer bij Wim? Dit heb ik even gemist?

1 like

Ik ga helemaal stuk om jullie Marit grappen. Marit1 Marit2 en Marit3, zo accuraat

Volgens mij woont hij in zn ouderlijk huis. Maar heeft hij niks verbouwd of veranderd. Bleh , ook de badkamertegels, zat een soort onkruidprint op haha. Moesten ze ook wel om lachen in de aflevering.

5 likes

Als een man tegen mij zou zeggen dat zijn moeder bijna altijd voor hem kookt, dan stond hij dus meteen weer op straat. Er zijn weinig dingen die ik zo onaantrekkelijk vind als Zeno-types die voor het gemak nog bij hun moeder wonen terwijl ze de 30 gepasseerd zijn. Michelle: ren.

16 likes

Ik denk iedere keer als Zeno alleen voor de camera staat dat het door Lucky TV is nagesynchroniseerd!!

15 likes

Ben heel benieuwd waarom hij nog bij de laatste drie zit. Hij is heel aandoenlijk, maar wat je zegt, dit klinkt niet echt volwassen

1 like

Dit. En die soort biechten tussendoor van hem, queeee? Iets in de trant van: ‘ja ze is zo leuk, stelde een vraag en ze geeft gewoon antwoord. Ja’. Nou man man man, je meent het niet? Wat een topvrouw. Kan hem niet serieus nemen.

2 likes

Is hij ouder dan 30???

1 like

Ja of; ze heeft van die mooie lange haren…

Geen idee en ik kon het ook niet zo snel online vinden. Dus dit was mijn schatting haha.

Ja. Echt zo nietszeggend en kinderlijk? Dit zouden jochies van 8 zeggen.

2 likes

Kon ook niks vinden helaas, Google linkte me zelfs terug naar dit forum :sleepy:

Al was hij 25: als jij een eigen bedrijf kunt runnen, kan je ook wel leren om voor jezelf te zorgen.