Boer zoekt vrouw 2018

41 likes

Wat is hier nou romantisch aan? Achterop een knol met die lul door het water galopperen

5 likes

Zielig voor t paardā€¦

10 likes

Nou inderdaad? Arm beestje

1 like

Na deze aflevering ben ik wel benieuwd hoe jullie de kansen inschatten.

Marnix kiest

• Bertine
  • Willemijn
  • Janneke

0 stemmers

Jaap kiest

• Marilyn
  • Marian
  • Petra

0 stemmers

Steffi kiest

• Kevin
  • Harrold
  • Roel

0 stemmers

Michelle kiest

• Zeno
  • Ruud
  • Maarten

0 stemmers

Wim kiest

• Marit
  • Paula
  • Marlies

0 stemmers

Aaaaah ik hoop echt dat Steffi voor Harald kiest. Ja hij is aan het ā€œmafkezenā€ maar met zoveel liefde voor haar. ā€œKijk nou dat figuur, als een engeltje voor mijn ogen, kan er uren naar kijkenā€. Vond het echt lief ofzo

21 likes

Ff serieus , zeiden ze nou net iets over steffi dr figuur. Zaten ze daar met zn 3en op de geilen gatver

1 like

Ik denk dat Wim voor Marit kiest, maar ik vind Marlies veel leuker overkomen dan die andere twee. Vind hen een beetje samenspannen tegen Marlies ofzo, en daar kan ik niet tegen haha.

4 likes

ik denk dat je gelijk hebt maar ik vind Marit echts de saaiste van hen alledrie.

Grappig, zoals je kan lezen vond ik het helemaal niet gatver. Klinkt stom, maar ik vond er echt niks geiligs aan. Ik vind het juist echt mega tof dat met name Harald/Harrold (hoe schrijf je het?) haar op een voetstuk zet. Steffi mag zich ook een lekker wijf voelen!!!111!!!

8 likes

Ja ik had t ook meer vanuit mn eigen referentiekader. Dat ik het zelf niet zo fijn zou vinden. Zo van heujjj lekker figuurtje hoor, en dan dat je daar zo staat van uhh omg hoe moet ik reageren haha. Ik doe maar de afwas.

Opzich heus lief en ja!!! Steffi mag zich echt wel sexy voelen!

1 like

Neeeee ik ben niet thuis! Ik ga straks terug kijken! Was het een leuke aflevering?

1 like

ā€œAlsof een engeltje over mijn oog piest!ā€

13 likes

Haha het was best een saaie afleveringā€¦ Ik miste je commentaar al :two_hearts:

2 likes

Ik kijk altijd met mā€™n moeder dus zonder forum erbij maar heb genoeg likes uitgedeeld :biggrin:

Ik vond die actie van marnix juist wel heel tof! Lijkt me super vet om op een paard in de zee te gaan maar misschien is dat just me :sweat_smile: En die bloemen op de tafel in de caravan. Nou ja hij deed wel moeite op zijn manier

2 likes

Heeft iemand van jullie die date van Jan op Texel gezien, bij de webserie? Zo ongemakkelijkā€¦ Die vrouw is echt bijzonder.

haha ik zi nu ook terug te kijken en zit nu op het stukje van Marnix
ā€˜ā€˜ze is gewoon met dat stro bezig, zegt helemaal niks. Dat vind ik schitterend!ā€™ā€™

Volgens mij ziet Marnix zijn vrouwen het liefst zo, gevangen stro aan het harken haha
bzv

16 likes

Ik vind het Ć©cht lachwekkend dat ze allemaal aardappels groente vlees eten zowat. Ik zou daar mega afgeknapt op zijn :joy: sowieso die sfeer, zo saaaaaaai, zo typisch nederlands ofzo haha

En die paarden van steffi gadverdamme. En die koeien van marnix. Elk jaar denk k weer waarom kijk ik dit :weary:

6 likes

Wat is er gatverdamme aan die paarden?

9 likes

Qua sfeer vond ik het etensgedeelte er bij Marnix en die bolvardia man er wel gezellig uit zien. Ik vond het bij Wim wel wat sfeerloos en zou het als deelnemer ook wel jammer vinden dat het allemaal nog wel erg seksloos is (niet letterlijk, maar er wordt bij hem nauwelijks geflirt). Is net alsof ze met een vriendengroep samen lekker bezig zijn op t land.