‘Dan moet ik met mn vingers in de baarmoederwand voelen. Ja als je wilt mag je ook wel voelen?’ Ik vind dat gewoon goor. En dan die hengsten die op een nepmerrie hun sperma moeten lozen. Nee, vind het he-le-maal niks
Zie je wel, ook jij valt langzaam voor de charmes van Marnix
De charmes ook echt
*de ruige mannelijkheid
Ik snap niet echt wat er goor aan is? Wat is er vies aan de baarmoeder van een dier?
Maar goed dat is een andere discussie
Naja om daar dan lekker in te porren zou ook niet echt mijn hobby zijn.
Nee goor is ook wel wat overdreven. Maar hoe zij dan tot aan dr schouder in die merrie zit om wat hengsten sperma in te brengen. En dat die kerels er dan zo bij staan en dat zij ze een biologielesje geeft. Meh…
Dit ja. Ik vond dat gewoon ongepast ofzo. Precies hetzelfde als het wel een gynaecoloog was en er stonden 3 mannen omheen en zij zegt: je mag ook wel even voelen.
Voor mij zijn mens en dier hetzelfde dus het geeft mij hetzelfde ongepaste gevoel wat ik omschreef als ‘goor’
Dat zijn ook echt de enige meiden waarvan ik hun naam niet kan onthouden en dus geen idee heb wie wie is. Ze zijn zo ‘hetzelfde’ allemaal. Springt bij hun ook niemand echt uit vind ik
Mijn broertje kent Paula dus ik kan haar naam juist als enige onthouden, voor mij zijn die andere twee gewoon Marits, kan niet eens het verschil tussen Marit 1 en 2 onthouden.
En wat betreft Marnix, die is denk ik gewoon te lang vrijgezel geweest, maar vanbinnen zit er echt wel een zacht eitje. Hij doet wel heel erg zo van ‘oh joh boeit niet, niet zeiken maar doen wat ik zeg’ maar stiekem heeft hij inderdaad toch best wel wat moeite gedaan. Op zijn manier. Dat dan weer wel.
Hallo wat doe je, straks ga ik Marnix nog leuk vinden
Dan mogen jullie hem na de logeerweek overhoren over zijn vrouwen. Wat weet hij van ze?
Hopelijk valt het mee…
Echt he. Zeno’s interview is ook zo saai en nietszeggend.
Mooiste boek?
Ik lees geen boeken.
Mooiste film?
Ik heb geen voorkeur voor een bepaalde film. Als het maar actie of humor is! Ik hou niet van horror.
Mooiste liedje?
Ik hou van allerlei soorten muziek.
Mooiste liedje ik houd van alle soorten muziek??? Dit is niet eens een antwoord! En ik lees geen boeken omg
Hij kijkt alleen de plaatjes!
Dit komt echt over alsof hij niet eens echt een persoonlijkheid heeft? Je vindt toch wel iets leuk?! Ik erger me dood aan deze man en ik ken hem niet eens hahaha.
Dan mag ik hopen dat je geen dierlijke producten eet
Ik voel niet de behoefte om hier op te antwoorden en een nieuwe discussie te starten
Hmm, volgens mij zegt deze reactie wel genoeg. Ik wilde er verder geen veganismediscussie van maken hoor (ik ben zelf helemaal niet van mening dat mens en dier gelijk zijn en vind dat ook een vrij zwak argument om geen dierlijke producten te eten).
Ik bedoelde het meer als grapje (wat blijkbaar niet helemaal overkwam), zo van: als je een vleeseter hoort zeggen dat diegene mens en dier als hetzelfde ziet, dan ga je je toch afvragen of je met een kannibaal te maken hebt.
Straks weer!! Ik zit al lekker ruim van te voren klaar voor de tv