Boer zoekt vrouw 2018

Dit kan als volwassen man toch niet je lievelingsfilm zijn?:o_o:

7 likes

Really Kevin?!?

9 likes

Ik gok dat hij een voorkeur heeft voor de Nederlands gesproken versie

7 likes

Ik vind het altijd zo irritant als Yvon Jaspers aan iemand vraagt na zo’n date, “heb je hem/haar in de ogen aangekeken?” JA ME DUNKT YVON, ik ben toch in gesprek met iemand???

6 likes

Nou moet je eens opletten hoeveel van die dates steeds wegkijken.

5 likes

Haha ja ik vind het gewoon zo kinderachtig, maar idd, misschien voorkomt Yvon hiermee nog meer awkwardness

Hahaha ja ik denk dat dit haar jaren lange ervaring is met dates van boeren. Ze weet inmiddels wel dat ze het liefst elkaar niet aankijken.
Net als die Steffi met die jongen in die neon kleurige polo. Ze hadden elkaar niets te zeggen, durfde elkaar niet aan te kijken en toch op het einde zei ze: oooh zoo’n leuke vent!!!
Gelukkig heeft ze zichzelf een dienst bewezen door hem niet te kiezen.

2 likes

Ja ik denk ook dat we niet te veel moeten verwachten van de deelnemers van BZV, die hebben ons immers ook dit moment gegeven

Steffi vind ik wel leuk overkomen, ik hoop echt dat er een leuke vent bij zit voor haar!

19 likes

De laatste, ze worden steeds saaier sorry

1. De grootaandeelhouder van de Jack en Jones is tevens een paardenkut én basisschoolleraar die zelf niet erg goed is met taal. Pijnlijk indeed.

2. Ik WIST dat Ruud het type was dat een meisje op Tinder aanspreekt met lady, ik kon het gewoon ruiken. Ben wel geïntrigeerd door die ene grijze plek in zijn haar.

3. Heb je ooit een man met de huidstint van een aubergine gezien? Maar toch Steffi en Stefan, het bekt best lekker toch?

4. Gelukkig heeft Maarten mooie ogen, want man man man wat is dit voorn vreemd verhaal. Hij keek BZV maar wilde het niet zien dus spoelde door want hij wist dat Michelle zou komen maar toen dacht hij huh is dit Michelle, een vreemd verhaal. En dan vervolgens je moeder én zus een brief laten schrijven? Kans verkeken.

“Lieve spontane Michelle,
Graag zou ik even met je bellen.
Maar van Yvon moet ik eerst een brief schrijven,
Waarmee ik tot na de citytrip hoop te mogen blijven.
Al heb ik onzichtbare wenkbrauwen,
Hoop ik dat je te zijner tijd met me wil trouwen.
Dan kunnen we voor altijd knuffelen in het stro,
Hoefjes en likjes van Zeno”

36 likes

Hahahaha ik ga stuk om dreamer mijn droompaard, die trailer ook. Ik ga hier sowieso altijd aan denken als ik die Kevin zie.
Wow ik bedenk me opeens dat ik die film in de bioscoop heb gezien! Lang lang geleden

1 like

Dit :joy::joy:

2 likes

Steffi gaat Michelles man afpakken? :scream:

12 likes

Omekod wat dom weer foutje

Ik hoop dat het uitkomt. Dat zou echt mn droomaflevering zijn.

4 likes

Michelle valt ook op lichte ogen.

Ze kijken echt allemaal scheel op de foto haha.

Oja en vraag me af waar Zeno vandaan komt, hij ziet er heel scandinavisch uit maar zijn naam is misschien Grieks.

1 like

Ik has een zeno in mijn basisschoolklas (maar ik kan me zijn achternaam echt niet meer herinneren dus ik kan niet een Google-stalk actie doen) en nu vraag ik me af of hij het is (die zeno was gewoon Nederlands met een hippie-moeder)

1 like

Hij zegt dat hij een boerenzoon is

Maar houdt niet van horror (helaas @Zemraluani)

1 like

Ik heb opzich ook weinig interesse in een hoogblonde man zonder wenkbrauwen.

1 like

http://www.luckytv.nl/undercover-horrorboer-wilfred/
Eindelijk weer een nieuwe lucky tv :joy:

8 likes

Krijg je wel mooie Rob Geus kinderen mee. Oh en hij heeft een cabrio.

1 like