Boer zoekt vrouw 2018

ja duh :stuck_out_tongue: als je een screenshot plaatst van iemands hoofd met eronder “ik heb gegierd van het lachen”, zou ik niet weten hoe ik het anders moet interpreteren dan dat je d’r belachelijk maakt.

Maar goed, je hebt het verwijderd dus dat is cool.

Sylvia heeft een tuintje in haar hart voor Marnix, maar ze is weinig sprankelend verder. Yvon lijkt haar tijdens het maken van deze foto onder schot te houden.

Dit commentaar, ik was even niet zo helder en dacht dat boer zoekt vrouw dit als onderschrift had neergezet op de site :sweat_smile: ga alsjeblieft door met je commentaar en samenvattingen!

4 likes

Haha @Zemraluani love it.

1 like
Uitleg

Ik bedoelde; ik heb gegierd om deze aflevering met dit topic erbij. En ik kwam dit screenshot tegen op Twitter en vond dat grappig omdat zij er ook ‘gierend’ opstaat. Daarom vond ik het grappig om die foto eronder te zetten.

Zoals dit bijvoorbeeld.

Maargoed, back to bzv. :slight_smile:

6 likes

Godallejezus die van Wim zijn allemaal zo saai, het was moeilijk kiezen. Ze zijn allemaal brunettes met blauwe ogen, behalve Marit maar Marit is een beetje het prototype meisje dat elk jaar op de “knapste” boer schrijft.

1. Paula. Tsja. Als Paula een kleur was was ze beige, als ze een smaak was was ze vanille. Kortom: er is niks waar ik überhaupt een mening over kan hebben. Er is niks mis mee, net als met Wim zelf. Past wel bij de AH filaalmangervibe die @anon18202522 zo treffend omschreef.

1. Dit arme kind heet Janke. Om te janken. Ze is een echte wereldburger net als Wim.

1. Marit praat enkel in verkleinwoordjes en is een ontzettend vrijgevige meid. We weten allemaal hoe het af gaat lopen aangezien er al 30 Marits hebben gelogeerd bij boeren: ze wordt tweede omdat Wim liever een zachtaardige boerendochter heeft en kijkt toe vanaf de zijlijn omdat ze het “lastig vindt haar momentje te pakken met Wim”, en als ze weggaat zucht ze “het is goed zo”.

2. Letterlijk niemand gelooft dit. En Irena, het is geen 2006 meer, eyeliner op je waterlijn maakt je ogen alleen maar kleiner, gratis tip

Girl.
image

16 likes

Huh die Marian van Jaap is toch duidelijk dezelfde vrouw als die Marian van Martin? Ze heeft alleen een ander kapsel nu.

7 likes

haha geweldig. O en die lipsick van Sylvia, waterlijneyeliner van Sylvia en die parelmoer oogschaduw van Jaaps chick hierboven zouden prachtig bij elkaar passen.

3 likes

Omg

Wim heeft wel iets met brunettes en lichte ogen zie ik.

3 likes

Iemand vertelde mij dat zij al eens eerder heeft meegedaan, die kent haar via via. Maar die wist niet meer wie die eerdere boer was. Dus met behulp van het Viva forum kwamen we er hier toen achter dat het bij boer Martin was. Zit 6 jaar leeftijd verschil in de foto’s maar ze is het echt!

1 like

Vind het bijzonder dat ze er niets over noemen in het programma. Of vind ik dat als enige?

• Het was beter geweest als BZV het had genoemd
  • Eeh, dit is irrelevant voor nu, dus op deze manier is het prima

0 stemmers

Volgens mij is ze amper op beeld geweest tijdens de aflevering van afgelopen zondag. Of ik heb heel erg zitten slapen. Misschien komt het nog bij de dagdates! Hoop ik dan :wink:

Edit: of de makers weten al dat ze er bij de dagdates wederom uitvliegt en geven er expres weinig aandacht aan.

1 like

Ik vond het bij die Marnix zo vreselijk dat hij heel de tijd opgehemeld wilde worden. Het enige dat hij elke keer vroeg was: waarom heb je mij geschreven. Wat lijkt je leuk aan mij? En wat vind je nog meer leuk aan mij? En wat nog meer??
En als het daar niet over ging ging het over z’n stront karakter. Alsof je tijdens je eerste date het al moet hebben over hoe je over elk ding je zin wil hebben of wil ruziën. Volgens mij kan die vent beter met z’n stier gaan trouwen.

15 likes

Haha dat is ook nog een optie!

1 like

De mannen van Steffi. Ik denk dat er best wat tussen zit.

1. Harold is Tall, Dark en Super mysterieus. Hij is misschien niet de ridder op het witte paard, maar voor zijn werk rijdt hij rond op een mesttruck en in zn vrije tijd rijdt hij rond op een tractor.

2. De fotograaf had duidelijk een graftakkenhekel aan arme Paul, die volgens mij best in staat is om met beide ogen tegelijk in de camera te kijken. Hij stuurde zijn dagboek naar Steffi, als een soort vlogger avant-la-lettre. Ik zou hem wel willen adviseren ietsje minder gel te gebruiken maar soit.

1. JE LEEST HET GOED DEZE MAN SCHREEF EEN BRIEF OP FUCKING PERKAMENT.

Sprakeloos.

Bonus: hij is een paardenmeisje.

4. Je bent ook een persoon DIE niet kan schrijven. Overigens geven al Steffi’s mannen behalve die paardenkut hierboven aan niet te lezen.

1. Roel houdt van Maan. Dat is een duidelijke nee.

Vinden jullie gave activiteiten ook gaaf?

Hebben jullie ook ineens dat lied van Veldhuis en Kemper in je hoofd? Een Maatje, een klankbord, maar nooit de geile man…

47 likes

Hahaha “Roel houdt van Maan. Dat is een duidelijke nee.” :rofl: Dat je toegeeft dat je Maan een lekker wijf vindt zou ik nog kunnen begrijpen, maar die muziek van haar is toch echt niet om aan te horen? Dat een 16jarig meisje daar nog na luistert ok, maar een man van eind 20?

Wat een stomme interviews zeg. Er staat niet eens een leeftijd bij of wat ze doen in het dagelijks leven.

3 likes

Omg Adore

Wie was ook alweer die lange met dat ruitjesoverhemd? Dat is mn favoriet denk ik

Omg ik lees dit nu pas.

Kevin
Omg
Black beauty
Omg
Omg
Omg

11 likes

Zou hij voor Steffi hebben geschreven of voor dr paarden?