Boer zoekt vrouw 2018

11 likes

omg, ik vind al die vrijgezellen van bijvoorbeeld Wim zo TYPISCH. Allemaal van die types die dan Madelon heette en het heerlijk vinden om gezellig thee te drinken met vriendinnen uit hun Blond-Amsterdam kopjes en allemaal van die Vero-Moda kleding dragen. Sorry als ik hier mensen persoonlijk mee aanval.

27 likes

Dit is voor mij echt de omschrijving van juffen/pabo studenten (no offence)

19 likes

Ik zit altijd beetje in een dubio. Vind het super leuk dat BZV weer op tv is maar aan de andere kant betekent dat ook het einde van het weekend :sob:

7 likes

Ja ik zei dat ook al zondag dat t van die typische juffies zijn. En die ene had zelfs zo’n sjaal om de nek met de punt naar beneden zeg maar. Nou dan weet je het wel.

10 likes

He wacht ff, hoe moet ik dit voor me zien?

Love love love je samenvattingen!!

1 like

Die studeren ook allemaal bedrijfscommunicatie in Nijmegen. Ik weet waar ik het over heb.

2 likes

Sjaal is vierkant maar die wordt dan diagonaal gevouwen. Dan doen ze de punt naar beneden als een slabbetje of als Arafat om hun nek.

5 likes

Omekod ik heb er zin innnnnnnnnn

6 likes

2 uurtjes :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb gister een appeltaartje gebakken. We hadden net bezoek maar ik heb een ander taartje geserveerd (gekocht) omdat ik die appeltaart met bzv wilde kijken

13 likes

Nu al zin om met jullie ‘samen’ te kijken :raised_hands:

3 likes

Ik ook! Enige nadeel is dat ik jullie comments lees en dan vergeet te kijken. Moest vorige keer opnieuw kijken omdat ik geen enkel persoon kon onthouden

8 likes

Hahaha ik ook! Weet denk ik geen enkele naam. Zelfs de boeren moet ik nog even oefenen :grimacing:

Hahaha ik heb al die kutinterviews gelezen dus die heb ik nu allemaal in Mn kop. Kan bij die ene man sowieso alleen nog maar denken aan dreamer mijn droompaard.

9 likes

Maar ken je ook TABAK?

3 likes

11 likes

En de slotjesbeugelvrouw!

1 like

Het begint!!

1 like