Sorry ik verveel me, ben ff al die interviews aan het lezen
Haha
En welke eyeliner heeft ie op?
Nou ik heb alle interviews gelezen en dit is voor Jaap Mn top 3
Ik vertrek is ook een van mijn fave “films”, goeie smaak deze vrouw. Ziet er leuk uit als ze die wenkies ff met rust laat en ophoudt met van die Miss Helen creamy oogschaduw in parelmoer aan te brengen. Ik zie dit wel een match zijn.
De rosé vind ik ook belangrijk in het leven, wederom goede smaak. Ze is een beetje de boerenversie van een stepfordwife (een Staphorst wijf?) qua uiterlijk, maar je zal er weinig last van hebben denk ik.
Deze chick is al verkocht, is wel makkelijk voor Jaap. Vind haar de knapste vrouw, heb niks aan te merken op haar Qua uiterlijk. Ze heeft geen favoriet eten, muziek, film of vakantie dus das wel praktisch I Guess.
Als dit een motivatiebrief was voor een sollicitatie zou ik haar aannemen, maar voor de liefde is het nogal eh… praktisch? Verder is het nooit te laat om een beugel te nemen en wens ik haar veel succes in haar verdere carrière.
JE MOET ZELF NORMAAL DOEN TABAK
Off topic: ik moet altijd zo lachen om de bijnaam van Gerrie: de Kneet.
Hoe doe je ontspannende zaken?
Omggg ik ga stuk om die laatste
Same. Haha ze is lelijk en iemand kiest haar ook nog!!! Ha ha!!!
Zo bedoel ik het niet. Ik vind het gemeen op dat zo openbaar op Twitter te plaatsen.
Ik keek vroeger boer zoekt vrouw altijd met de schoonfamilie. Zulke goede herinneringen aan! Ik vind het wel leuk dat er dit jaar twee boerinnen bij zitten!
Gemeen inderdaad, ze lijkt mij een leuke vrouw.
Die nooit je verjaardag vergeet en dan als buurvrouw met een heerlijke taart voor je deur staat.
Gaby past qua antwoorden in haar interview wel heel goed bij Jaap vind ik. ze is ondernemend en dat zoekt Jaap. Die petra vind ik echt weird met haar antwoorden.
Ja dat ook wel, je gaat er meteen van uit. Terwijl ze ook echt heel verbaasd reageerde.
Maar dat maakte het toch weer leuk!
Net als Steffi vast ook niet erg zeker van zichzelf
Nou voor Marnix ook ff gelezen, kon legit nul van deze vrouwen überhaupt herrineren uit de aflevering, dat zegt genoeg. Ik ga bij de vrouwen van Marnix niet zeiken over hun uiterlijk, want de ingehuurde fotograaf lijkt een persoonlijke vendetta te voeren door ze allemaal een veenlijkfiler te geven en de helft lijkt scheel te kijken.
-
- Bertine lijkt me ondanks haar naam eigenlijk een leuke vrouw waar weinig mis mee is en eigenlijk ook niet mee wil doen aan dit hele circus. Ik snap ook niet wat ze nou in Marnix ziet, maar verder lijkt het me een prima type. Wellicht een beetje te tuttig voor Marnix.
2. Sylvia heeft een tuintje in haar hart voor Marnix, maar ze is weinig sprankelend verder. Yvon lijkt haar tijdens het maken van deze foto onder schot te houden.
Janneke is een smerige leugenaar. Een undercover paardenmeisje, waar Marnix nog wel doorheen prikt.
-
Joany rijmt op pony en daar heeft Marnix een bloedtyfushekel aan. Bovendien kon ze zelf ook niet bedenken wat er in Godsnaam leuk is aan Marnix.
Je ziet het al wel aan die ondeugende glimlach: Willemijn is een uit de kluiten gewassen RGK met ditto levenshouding en stuurde bovendien LETTERLIJK een potje en een deksel naar Marnix op. Zelfs Marnix gun ik meer dan dit.
Ja dat bedoelde ik inderdaad!
Ik heb mijn post verwijderd. Het was niet mijn bedoeling om haar belachelijk te maken oid maar zo kwam het blijkbaar wel over bij sommige mensen.
Irl soms toch lastiger op te merken
Ik snap dus niet dat zoveel van die vrouwen zeggen dat ze net zo eigenwijs zijn als Marnix en dat het ze daarom leuk met hem lijkt. Mij lijkt dat eerder een recept voor knallende ruzie.
Ja echt niet leuk stomme mensen