Boer zoekt vrouw 2018

Misschien heeft ze wel een bedrijf dat wat promotie kan gebruiken zoals de blonde met de bokkenpruik op bij Olkebolke.

4 likes

Ik geloof er ook weinig van inderdaad. Of ze moet een obsessie voor boeren hebben en daar meteen blind verliefd op worden.

Ze promoot straks ook gewoon ForFarmers. #complottje

4 likes

of ze wil gewoon supergraag boerin worden, maakt niet uit met welke boer.

Jongens

Die Marjan, ik googlede haar even, want ze zei “een partner mag niet roken, want ik heet Tabak” vond ik al een vreemde quote, maar toen vond ik dit:

En dan met zon nuchtere boer als Jaap hahahha

3 likes

Buiten een gevuld Scrabble-bord om heb ik nog nooit zoveel random woorden naast elkaar gezien…

9 likes

Ja wow ik googlede ook even op haar boek en kwam op deze pagina uit:
https://www.beidebenenopdegrond.nl/contact-nieuwsbrief/nieuwsbrief-augustus-2018?template=marjan2018&is_preview=on

Snap echt letterlijk niets van wat hier geschreven staat :joy:

1 like

In de training M/V In volle glorie help ik je positie in te nemen in je man-vrouwzijn zodat je je sterke kanten kan (door) ontwikkelen. Ik help je de kwaliteiten en talenten van jezelf en de ‘ander’ te zien, begrijpen en te helen.

Altijd al man-vrouw willen zijn en ze heeft helende krachten. BZV heeft een nieuwe Jomanda in het vizier.

5 likes

WAT staat hier

2 likes

Vergeten jullie de webserie niet, zoals deze: https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/webseries/2018/rudie-gaat-na-lange-tijd-weer-date

Dat zou ook echt mooie televisie zijn geweest, die vliegenmepper ook echt op tafel :’) (wel smerig, maar oké)

1 like

Aaahhh Rudie is wel een leuke gast! Jammer dat die niet bij de vijf zit inderdaad

1 like

Nou ik zat net ook ff die webserie te kijken (sog :cry:) maar die Wilfred joh?

Wilfred wil zich nog nergens op vastleggen en heeft dit ook duidelijk naar Sabine uitgesproken. Sabine vindt hem echter wel heel leuk. ‘Hij moet eerst nog met een andere briefschrijfster uitzoeken of het wel of niet wat is. Hij denkt van niet, maar ja…’ Wilfred: ‘Ja je moet eerst alles hebben gezien, en dan kan je pas kiezen.’ Sabine wordt er soms wel verdrietig van, maar zegt niet 3 maanden op hem te gaan wachten. ‘Toen zei hij: ‘Nee, het zijn ook geen drie maanden. Hooguit een maand, anderhalve maand.’ En dan kom ik terug! Dus… Met goed nieuws of slecht nieuws!’ Concludeert Sabine, terwijl ze vrolijk naar Wilfred zwaait die voorbij rijdt op zijn tractor.

Hij gaat twee keer in de week bij haar eten?! Wat een eikel

5 likes

Ohja leuk, ga ik morgen kijken

ahh nee dit vind ik zielig :slightly_frowning_face: ik vond r zo schattig toen ze werd gekozen juist

voor steffi vind ik Kevin en Danny leuke gozers

2 likes

Zo jammer dat ik niet mee kon kijken met jullie. Die mannen van steffi haha… en marnix, bah, ik kom te vaak dat soort mannen tegen, vreselijk. Edit: ook typisch dat hij iets met adelaars gaat doen :roll_eyes:

1 like

De vrouwen die niet gekozen zijn bij Marnix mogen in hun hsndjes knijpen. Wat een afschuwelijke vent.

11 likes

Mijn man was wielrenner (ok fietst nog steeds veel maar geen wedstrijden)
Hij kon de vader van Marnix (gerrie kneteman) dat was ook een ouwehoer met bewijsdrang.
Maar zijn moeder is erg aardig (is verzorgster geweest van het team) Zijn zusje ken ik wel. Die is ook aardig! En ja ook wielrenster

Daarom denken wij ook dat Marnix uiteindelijk anders is dan hij nu doet voorkomen. Ik kan wel om hem lachen.

1 like

Wat kon je man?

16 likes

Kende

En mijn man kon goed fietsen.

Stomme fout

1 like

:jack_o_lantern:

2 likes