Nee klopt, zou heel goed kunnen dat ie zo overkwam door de zenuwen en indrukken. Maar ik weet niet , het kwam al met al niet echt enthousiast over.
Beter luisteren ze goed naar zijn zelfinzicht en gaan ze niet na drie nachten huilend naar huis omdat hij tĂłch zo bot bleek te zijn als hij zei, en ze hem niet hebben kunnen veranderen.
Alhoewel. Dat levert leuke tv op.
Ja Marit, jij hebt hem door! Hij is eigenlijk heel lief en meegaand!
oke heb weer gesmuld hoor, jottem
mijn verwachtingen voor dit seizoen
marnix - jaagt alle vrouwen weg met lullig gedrag en moet de laatste overhalen om toch bij hem te blijven
jaap - is nu erg lief maar wordt wat botter na alle aandacht, vindt uiteindelijk liefde van zijn leven
michelle- zit niet goed in haar vel, veel huilen, stapt uit het programma, voelt zich ongemakkelijk door alle aandacht
steffi - vindt liefde van haar leven, echt een sprookje
wim - de saaiste stukjes, kiest een hele simpele meid, wordt zijn vriendin, gaat na paar jaar weer uit en wordt de meid vervangen door net zoân standaard meid, veel gebitch wel tussen de vrouwen
zoooo die marnix is echt naar
Ik ben de verhalen bij de gekozen mannen en vrouwen aan het lezen. Deze vrouw leek op tv heel leuk, maar lees die antwoorden dan⊠Zo nietszeggend.
Bij alles is het âgeen ideeâ, âte veel om op te noemenâ, âmaakt niet uitâ, âis lastig te beantwoordenâ,⊠En haar mooiste film is het introductiefilmpje van Jaap.
Haha
â Wat zou je doen met Ă©Ă©n miljoen?
Mijn dierbaren verassenâ
Lekker dan Petra, verassen die handel, op de brandstapel ermee
Hahaha heel veel vrouwen hebben op die vraag ook iets heel idealistisch geantwoord âverdelen onder mijn vriendinnenâ âeen eigen boerderij voor gehandicapten beginnenâ ofzoiets en dan bij de mannen âeen auto kopenâ of âlekker op mijn rekening laten staanâ
Mijn god ik zit die aflevering terug te kijken maar ik heb het zwaar. Kunnen jullie zoân aflevering als deze, de speeddates, gewoon in een keer bekijken zonder weg te zappen, door te spoelen of even te pauzeren omdat de plaatsvervangende schaamte en ongemakkelijkheid je teveel wordt? Ik kan dit dus echt niet.
Hahah wel redelijk mee eens maar over Michelle ben ik nog niet zeker. Ik denk dat ze uiteindelijk niemand kiest omdat ze toch niemand goed genoeg vindt passen.
De helft van haar mannen keek zo dom uit zijn ogen! En Ii denk dat ze een beetje te spiritueel is voor veel van die praktische types.
Wat een heerlijke cringeworthy dates weer. Vooral in het begin die dates bij Steffie en Jaap (dezelfde opening keer op keer, en dat accentâŠ).
Wel mooi dat Steffie daarna los kwam en ineens allemaal flirterige complimentjes eruit gaat gooien.
Marnix is een aparte kerel, maar heerlijk dat hij een beetje pit in het programma brengt voor de afwisseling.
Dat laatste kan ook juist wel fijn zijn in een relatie, vult elkaar goed aan ofzo. Maar had inderdaad wel een beetje het idee dat ze alleen maar kennis heeft gemaakt met mannen onder haar niveau
âMet een miljoen zou ik een droomplek willen creĂ«ren waar gezinnen met gehandicapte of zieke kinderen, of gezinnen met financiĂ«le problemen er even helemaal uit zijn en samen kunnen genieten. Lekker eten, sporten, creatieve dingen doen, of gewoon fijn samen zijnâ.
Komop dit is toch niet echt. Hallo een miljoen? Dat geef je toch niet zomaar weg? Ik zou het echt waarderen als een van de dates zou zeggen âNou Yvon met een miljoen zou ik ten eerste alles doen wat God verboden heeft, daarna zou ik lekker de sephora en Bijenkorf leegkopen, ik zou minstens 35x per jaar naar een ver oord vliegen, Mn vrienden lekker meenemen en als ik dan nog wat centen overheb dan zou ik dat misschien overmaken aan een goed doel.â
Een collega vertelde mij vandaag dat deze vrouw al eens eerder bij de laatste 5 vrouwen heeft gezeten bij een andere boer. Iemand enig idee??
Vind Marnix echt irritant met die aangenomen âsarcastischeâ houding , vermoeiend type zeg. Ik vind Gaby echt leuk, lekker vrolijk. En Jaap met zijn ingestudeerde zinnen, aandoenlijk haha.
@Bree Ja dat las ik ook op het viva forum! () Even kijken of ik het terug kan vinden.
Waar het Viva forum wel niet goed voor kan zijn
@Bree Haha gotta love viva. Maar gevonden, iemand zegt dat ze in 2012 op dagdate ging met boer Martin. Ik kan me die hele Martin niet herinneren dus geen idee of het klopt.
Wel bijzonder dat ze dan nu weer schrijft. Vraag me dan altijd af hoe oprecht iets is of dat ze het voor de spotlights doen