Boekenclub: Jonathan Franzen - Kruispunt

Nog even een reminder om te stemmen, morgen sluit ik de poll en kiezen we het boek :blush:

1 like

Ik heb zojuist voor gelijkspel gezorgd :grin:

2 likes

Ja, het is steeds nek aan nek!

1 like

We’ve got a winner!

Het boek van deze keer wordt:

Such a fun age - Kiley Reid

Ik heb even gekeken waar hij beschikbaar is en volgens mij is dit de goedkoopste optie voor aanschaffen:

De Nederlandse versie raad ik dan weer aan via Libris, waarmee je je lokale boekhandel kunt steunen (sowieso een goed idee, ook bij de Engelse versie, maar die kost hier iets meer)
https://www.libris.nl/boek/?authortitle=kiley-reid/zo-n-leuke-leeftijd--9789044645620

Het lijkt erop dat het ebook overal ongeveer evenveel kost.

Lezers klaar? Lezen maar!
1 november gaan we dit boek bespreken. Mocht je vragen hebben die we kunnen gebruiken tijdens het bespreken, zet ze dan in dit topic of laat ze mij weten. Ik zal ze verzamelen.

@moderators Kunnen jullie de titel van dit topic aanpassen naar: Boekenclub: Such a fun age - Kiley Reid

En dan ben ik nog even benieuwd:

• Ik lees deze keer mee!
  • Ik sla een keertje over

0 stemmers

• Ik ga het boek lenen
  • Ik ga het boek kopen (fysiek)
  • Ik ga het boek kopen (ebook)
  • Anders

0 stemmers

4 likes

Mijn bibliotheek heeft helaas alleen de Nederlandse versie, die heb ik meteen gereserveerd!

1 like

Ahhh wat leuk! Wilde deze al heel graag lezen. :smiley:

1 like

Ik heb dit boek al gelezen. Mag ik dan nog steeds meepraten?

1 like

Tuurlijk mag dat!

1 like

Onder voorbehoud dat ik deze op tijd kan lenen!

1 like

Ik heb m al gelezen dus sla even over met meeposten, maar vond het een supertof boek!

1 like

Het is niet een boek dat ik zou hebben uitgekozen maar daarom is een boekenclub juist zo leuk.
Dit weekend heb ik het boek thuis en kan ik beginnen, ik ben benieuwd!
Volgens mij is het boek niet verfilmd, klopt dit?

1 like

Volgens mij ook niet, hij is volgens mij ook pas vorig jaar uitgegeven.

Besteld, zin in!

Ik koop het e-book vanavond, zin om te gaan lezen!

Wat leuk! Ik ga 'm ook lezen, ben benieuwd!

Ik ben begonnen! Tot nu toe vind ik het heel fijn weglezen, ik ben benieuwd waar het naartoe gaat.

1 like

Misschien ligt dit aan mijn beïnvloedbare karakter hoor, maar kunnen we het bespreken van het boek wachten tot echt 1 november? Ik ben net begonnen en “negatieve” berichtjes beïnvloeden me gauw en daalt mijn leesplezier van.

Sorry, bedoel het niet persoonlijk :heart:

Ja ben ik het wel mee eens @MJDLH, @Janniebeton zou je dit in een spoiler kunnen zetten? Het is uiteraard welkom maar officieel bespreken we pas vanaf 1 november. Thanks!

Hoi allemaal! Hoe staat het ervoor bij jullie?

• Ik heb het boek uit
  • Ik ben bezig in het boek
  • Ik moet nog beginnen aan het boek
  • Ik doe niet mee
  • Ik heb besloten niet verder te lezen

0 stemmers

Nog twee weken en we bespreken het boek. Als je dingen graag wilt vertellen noteer ze dan alvast zodat je het niet vergeet.

1 like

Dacht even dat het boek zoveel reserveren had dat ik pas na oktober er aan zou kunnen beginnen. Maar gelukkig is die gisteren binnen gekomen! Dus ergens de komende dagen starten we er mee :slight_smile:

1 like