Leuk, ik doe ook graag mee als Shizo K. wordt gelezen!
Same heb het jaar dat … al gereserveerd maar alsnog twijfelachtig of ik die op redelijke termijn binnen heb.
Ik heb ook superlang op 't Hooge nest moeten wachten. Het jaar dat Shizo K verdween is nu ook uitgeleend in mijn bieb, en ik denk dat het bij velen wat langer duurt om 'm te bemachtigen.
Maar ongeacht wat het wordt. Wat zullen we als einddatum nemen, 1 april?
Bij de eerste poll hebben 28 mensen gestemd en we zitten bij de tweede op 18… Nog één dag de kans geven om mensen te laten stemmen?
Mij lijken ze alledrie leuk! 't Puttertje heb ik al in huis
De poll is gesloten. Het jaar dat Shizo K verdween gaan we lezen!
Leuk!
Trouwens voor alle Emma lezers, er komt binnenkort een verfilming van Emma in de bios! Nu kunnen we daarheen gaan en lekker literair zeggen dat we het gelezen hebben
Ik heb gisteren 't hooge nest uitgelezen. Was een beetje laat omdat ik er niet echt in kon komen maar na de eerste paar hoofdstukken kon ik het bijna niet meer wegleggen!
Het jaar dat Shizo K verdween trekt me, in de eerste instantie, niet heel erg maar ik ga toch mee doen.
Misschien word ik wel weer verrast en daarom is zo’n boekenclub juist leuk
Is de huidige einddatum (1 april) nog oké voor iedereen die wil meelezen? I.v.m. corona en eventuele beperkte concentratievermogens/moeite om het boek te krijgen?
Ik heb hem uit!
Ik ben gisteren begonnen!
Huh, waren we al begonnen? Ik koop/leen het ebook zometeen dan wel, ik denk dat in een week lezen wel moet lukken!
Ik had op dit boek gestemd, vergeten, en afgelopen week onbewust (?) dit boek gekocht. Dussss nu net begonnen!
Ik sla 'm over helaas. Kan het niet als e-book lenen, ik leen het boek wanneer de bieb weer opengaat
Hij is staat als luisterboek bij kobo plus. Telt dat ook?
Ja tuurlijk! En hij staat ook op Storytel (kan je altijd gratis 2 weken proberen, misschien iets voor @Zoeva?).
Ik zal er naar kijken, ik ken storytel niet.
Hier is ie inmiddels ook uit!
Ik moet hem nog steeds op mn ereader zetten, zo gelijk maar even doen. Op de een of andere manier krijg ik het via mn kobo zelf niet voor elkaar (gekocht op bol, account gekoppeld maar ik krijg hem niet op mn kobo). Dan maar even met een kabeltje
En, wat vonden jullie?
Ik vond het een heel mooi boek. Ik had wel wat te hoge verwachtingen denk ik, of in ieder geval andere verwachtingen? Ik kan het niet zo goed onder woorden brengen. Maar vond de stijl heel mooi, je kan ook echt merken dat de schrijver zich goed heeft ingelezen in Japan en de gebruiken en cultuur daar. Ik had daardoor echt het idee dat ik het boek vanuit de Japanse hoofdpersoon las, in plaats van via de ogen van een buitenstaander.