Boekenclub: Jonathan Franzen - Kruispunt

Hij staat ook als e-book en audioboek op Storytel!

Holy shit, 2 februari al bespreken? :fearful:

Ik zie dat in mijn bieb de grootletter variant wel nog beschikbaar is. Dus ik ga als het goed is gewoon meelezen maar dan in koeienletters :joy:

8 likes

Als je nog nooit proef abbo hebt gehad van storytel, zou je dat eventueel kunnen doen. Zag op Facebook een proefperiode voor 30 dagen.

Dus zondag 2 feb bespreken? Vanaf hoe laat, volgens mij was het vorige keer na 12 uur? Misschien kunnen we het nu rond 17 uur doen, omdat het wel iets korter is.
Er was ook benoemd als je tussen door wat wilt bespreken in een spoiler even hoofdstuk erbij te zetten.

Oh en is het handig nu de topic titel te laten veranderen? Het boek is nu gekozen toch

3 likes

Ik vind het echt een intrigerend boek. Ben al bijna op een kwart en deze ga ik wel uitlezen (in tegenstelling tot Emma wat ik nog steeds jammer van mezelf vind).
Ik lees hem als ebook dus markeer ook dingen en noteer ook dingen die me opvallen.

@moderators mag de titel van het topic aangepast worden naar:

Boekenclub | van Ieperen - 't Hooge Nest

Merci!

2 likes

Ik ben gisteravond begonnen met lezen. Moet er even inkomen, maar vind het wel meteen al interessant!

Heb deze een tijdje geleden gelezen, mega goed en indrukwekkend :ok_hand:t3: Dus ik wens jullie allemaal veel leesplezier

2 likes

Ik doe ook mee! Ga hem zo direct kopen en dan tijdens mijn wekelijkse lunch met mezelf beginnen met lezen!

1 like

Ik wilde hem halen bij de ruilbibliotheek in ons dorp, maar helaas allebei sinds deze week weg. :cry: Dus vertel, wie woont er bij mij in de buurt en heeft ze voor mā€™n neus weggekaapt? :angry::yum:

Even peilen hoor.

• Ik lees mee (of ben dit nog van plan)!
  • Ik sla een keer over
  • Ik heb nog geen keuze gemaakt

0 stemmers

Ik heb ik lees mee gestemd, maar dat moet eigenlijk zijn: ik heb het boek al gelezen maar ga wel mee bespreken straks!

Ah ja, kon ook nog. Nou ja, komt uiteindelijk wel op hetzelfde neer. :smile: Leuk!

1 like

Ik heb hem net uitgelezen, kon niet echt meer stoppen.

2 likes

Ik denk alleen niet dat ik hem op tijd heb :upside_down_face:

Hij staat wel als luisterboek op Storytel. Weet niet of je dat al eens gebruik hebt of audiobooks Ć¼berhaupt fijn vindt, maar je kan het 14 dagen gratis proberen. Afspeelsnelheid is aan te passen naar voorkeur!

1 like

Ik kan hem ook bijna niet weg leggen. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Denk dat ik hem dit weekend wel uit heb al.

Edit: ik heb hem uit.

Niet op inhoud maar wat ik ervan vond

Het verhaal greep me echt aan. Ik bleef maar doorlezen en heb me toch een potje zitten janken, vooral tegen het einde/ op het einde. Ik heb mijn ouders al gezegd dat zij het ook moeten lezen omdat het in zekere zin betrekking heeft op onze familiegeschiedenis. Ik ga nu even wat luchtigs doen, ben heel benieuwd naar onze bespreking.

3 likes

Ik moet echt beginnen

Same hier, kon niet stoppen met lezen en heb hem ook al uit!

1 like

Ik heb dit boek een tijdje geleden bij Bookchoice gekregen, dus misschien dat ik wel meedoe. Is alleen totaal mijn ding niet, dus ik ben benieuwd. Ik lees in elk geval eerst mijn huidige boek uit :slight_smile: