Verdomme Kariesss, nu kan de helft niet ol tijd lezen
Had aan mijn moeder gevraagd of ik via haar abonnement het boek kon reserveren, bleek ze dat medio december zelf al te hebben gedaan. Ben dus benieuwd of ik mee kan lezen .
Wie heeft het boek dan wel op tijd hier? Of pakken we dan de 2e keuze en reserveert iedereen het hooge nest dan voor de volgende ronde?
Ik ben niet lid van de bieb dus zou hem aanschaffen als ebook
Het boek is ook beschikbaar via onlinebibliotheek.nl, te lezen op tablet/smartphone/ereader/pc/laptop, moet je wel een abonnement voor hebben
Goeie!
Ik kan het boek overigens wel krijgen.
Ik heb het boek gelukkig tweedehands kunnen kopen via de blauwe bal. Boekwinkeltjes of MP in de gaten houden is ook nog een optie.
't Hooge Nest dus?
Vanaf wanneer beginnen we? Is er iemand die een beetje de leiding wil nemen in dit topic en de boel organiseert?
Het is weer niet echt mijn genre, maar ik ga het weer proberen deze keer! Misschien wel eens goed om wat anders te lezen en het klinkt interessant.
We kunnen over een week beginnen? Dan heeft iedereen nog tijd om het boek te bemachtigen.
Had gelezen dat men het fijner vond om het boek in Ć©Ć©n keer te bespreken in plaats van in delen, dus dan zouden we over een week of 3/4 kunnen starten met bespreken?
Shit vergaten te stemmen. Boek is totaal niet mijn ding (taal, genre, onderwerp) dus ik ga er nog even over nadenken.
Ik had het boek als eBook gedownload en was een stukje erin begonnen om te kijken of ik het wat vond, maar inmiddels heb ik hem per ongeluk al uit
Maar ik kan in elk geval wel mee nabespreken, haha.
Ik ga ook wel weer meedoen! Was vorige keer door scriptie niet aan lezen toegekomen en toen liep ik zover achter dat ik geen zin meer had haha. Maar ga nu een nieuwe poging wagen!
Ik zou de laatste zondag van de maand doen, had ik volgens mij al hier voorgesteld.
Misschien dan het eerste weekend van februari doen? Anders is het wel kort voor degenen die nog even op hun boek moeten wachten. Dan is het 2 februari.
Ja goeie! Laten we inderdaad 2 februari bespreken. Ik heb het boek al gelezen, maar ik kan dus wel lekker meepraten straks
Aah ik wil graag meedoen maar ik denk niet dat ik het boek op tijd binnen heb. Maar goed we gaan het zien, wie weet lukt het wel.
Same ik heb m gereserveerd dus hopelijk brengen mensen m snel terug
Ik ga ook meedoen! Tip werd hierboven al een beetje gegeven, maar hij zit ook in k.obo pl.us, de alleen lezen versie kost 7,99 per maand, alleen het Ebook los kost meerā¦