Boekenclub: Jonathan Franzen - Kruispunt

Ik dacht eind van de week? Dus zondag(middag, avond?), maar zag dat de pol geen sluit-datum heeft.

Ja ik dacht morgen 12.00 uur @Quinoa . Moet hem dan handmatig sluiten. Of kan ik dat aanpassen zonder dat de stemmen verloren gaan?

Kan je idd niet aanpassen zonder dat de stemmen verloren gaan.

1 like

Wauw, staat gelijk met 4 boeken :joy:

Idee om uit deze 4 een nieuwe pol te maken en dan opnieuw stemmen? En dat daaruit vanavond de winnaar komt?

3 likes

Oké de volgende boeken hebben evenveel stemmen dus daar kiezen we uit. Van Haruki Marukami neem ik de 2 titels mee die zijn geopperd.
De poll sluit morgen 12.00 uur

• Marakumi - Kafka oh the shore
  • Marakumi - ten zuiden van de grens
  • Atwood - de testamenten
  • Op De Beeck - kom hier dat ik u kus
  • Van Iperen - ‘t Hooge Nest

0 stemmers

2 likes

Ik ging ff de beschrijving van het hooge nest lezen op bol maar dat is mega spoiler. Of miss is het allang bekend maar ik dacht: eh ok.

Haha ik ging even bij de bieb kijken naar hooge nest want dat is geen boek dat ik wil kopen, 81 exemplaren, 145 reserveringen :rofl:

1 like

Bij mijn bieb ook al uitgeleend. Heb m gereserveerd maar alvast

1 like

Haha ik ook. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren want ze hanteren geen boetes meer dus mensen houden ze zo lang thuis :unamused:

1 like

Ah nooo vervelend

1 like

Huuuuh maar dat is vervelend zeg?! Geen boetes, wat raar, ik dacht dat een bieb daar ook gewoon inkomsten uit genereerde

1 like

Ja, zo stom :sob: Je mag vier weken lenen maar je account wordt pas geblokkeerd na een maand of drie volgens mij :unamused: ik reserveer best vaak iets waar weinig exemplaren van zijn, dan kan ik zien dat het al bijna terug moet en dan duurt het soms nog maanden :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik mag boeken niet thuishouden als ze zijn gereserveerd, volgens mij is de boete dan ook hoger

Dat was hier eerst ook zo, mis ik heel hard :sweat_smile:

Ik heb hem (edit: Het hooge nest dus) toevallig net van mijn moeder gekregen en nog niet gelezen, dus hoop dat die het wordt.
‘Kom hier dat ik u kus’ heb ik al gelezen en zou ik daarom minder leuk vinden, maar we zullen zien waar de poll op uitkomt!

Hier zijn de boetes hetzelfde, maar mag je het boek niet meer verlengen als er reserveringen zijn. Heel vervelend als er geen boetes zijn, @Ferngully, dan hebben mensen toch helemaal geen incentive meer om ze op tijd binnen te brengen?

1 like

Ik heb hem ook maar vast gereserveerd, sta op nummer 99 in de wachtrij :joy:

1 like

Is het een nieuw boek dan ofzo haha

Zou balen zijn als de helft m niet kan krijgen haha, hopelijk schiet de persoon die m nu heeft op!

Ohh onze bieb heeft ook geen boetes meer en je moest altijd een euro betalen voor nieuwe boeken, maar die zijn nu gratis (en dus ook altijd uitgeleend). Dacht dat boetes overal waren afgeschaft haha! (sorry beetje off topic)

God zij weer ja hoor

1 like