Bioscooptopic

Spoilervraag, je mag ook via pb antwoorden anders: zit er een haai in?
Ik heb een fobie voor haaien en durf niet heen, omdat ik bang ben dat ik een paniekaanval krijg in de zaal. In de trailer zat er geen, maar ja het speelt zich af op open water…

Jaaaa, zo tof!!

Spoiler trailer

Omg Nicolaas Flamel!!

2 likes

Oeeeh ziet er goed uit :grin:

Iemand anders toevallig Adrift gezien? Wil er eigenlijk morgen heen, maar moet echt even weten of er haaien in zitten.
Zo ja: kort of echt een volle scène met aanval? Ivm spoilers mag antwoord ook via pb.

Ik heb ‘m gezien.

Samenvatting

Er komen geen haaien in voor, er wordt enkel een keer gevist voor voedsel maar ook dan is er geen sprake van haaien in de zee.

Ik vond de film overigens heel erg mooi!

Dankje!!

1 like

Wat vond jij van de film?

Ik vond hem echt heel erg leuk. Ik denk zelfs wel beter dan deel 1. Juist omdat er meer verhaal en diepgang in zit.

1 like

Heeft iemand The Happy Prince al gezien? Ik vond hem niet zo.

Looking Glass
superslechte film joh! losse eindjes overal.

Ik vond Mamma Mia- Here We Go Again best oké maar eigenlijk weinig toevoegen aan deel 1. Vond hem wat overbodig.

Ik vond Tully echt tof, ik hou wel van dat soort films waar een plottwist in zit, en heel nice gecast.
Laatst naar Oceans 8 geweest, heb me echt super vermaakt. Precies wat ik er van verwacht had, heel chill dat Rihanna erin zit love haar
Ik wil incredibles 2 nog zooo graag zien, hoop dat we dat nog redden terwijl die in de bios draait.

Wegens een aanstaande verhuizing heb ik mijn Cineville abonnement alvast opgezegd, boehoe!
Welke films moet ik deze maand nog zeker meepakken?

Voor de mensen die naar Pathé-bioscopen gaan, je krijgt t/m 8 augustus een flesje Chaudfontaine per filmticket per persoon met een QR code.
https://www.pathe.nl/komafkoelen

Ik kwam er helaas ook pas net achter, maar voor degene die de komende dagen nog naar de bios gaan is het nog mooi meegenomen.

3 likes

Ik heb donderdag Mamma Mia 2 gezien. Wel van genoten maar geef mij liever eerste deel maar! Vind het einde van deel 2 vaag.

Lief Dankje!

1 like

Ik heb vandaag Hearts Beat Loud gezien, wat een heerlijke film! Echt heel leuk.

Ik heb Mission Impossible Fallout gezien. Echt een typische MI film, heel veel actie en intriges. Mooie lokaties, goed gechoreagrafeerde vechtscènes. Leuk dat er ook oude karakters terugkomen. Ik denk dat MI Rogue Nation kijken vooraf de film wat beter te volgen maakt. Maar zonder is hij ook heel leuk.

Ik heb de film in 4DX gezien, door alle actie in de film zijn de effecten in de zaal ook best extreem en het wordt best koud. Maar ik vind dat alleen maar leuk.

Ik vond mission imp fall out ook echt weer heel sterk. Heb op twee films na, nu alle films gezien die draaien bij de pathe. Want some new oness

Dan ben ik wel benieuwd welke je niet heb gezien, want het zijn er echt zo veel. Heb je nog aanraders?