Is “Tag” mijn geld waard?
Incredibles 2 was echt een heel leuk vervolg op 1! Aanrader!
yes! vond hem wel oké
duurt alleen een beetje lang totdat er wat actie is…
terwijl ik al die andere films toch wel echt heel vet vond
Hmm ben benieuwd dan! Ik zal het laten weten hier
Vond het de minst leuke tot nu toe!
Ik vind de Jurassic films eigenlijk altijd heerlijk! Ik kon me echt op de nieuwste verheugen, hoewel vermakelijk inderdaad wel de lading dekt. Voor mij blijven Jurassic Park I en III de toppers
Iemand Adrift gezien? Ik heb ‘m dit weekend gezien en vond het echt een heel mooi verhaal. Snapte eerst de toegevoegde waarde van de flashbacks niet, maar aan het eind viel dat op z’n plaats. Echt een aanrader als je van waargebeurde drama’s houdt.
Vanavond waarschijnlijk naar Skyscraper, ben benieuwd.
Incredibles 2 mis je
Oh lees nu net pas dat je niet meer dan 20 opties kunt hebben, hehe sorry!
Leuk idee! Ben wel weinig naar de bios geweest de afgelopen maanden valt me nu op
Tof! Er kwamen een paar films voorbij die ik wel had willen zien maar wat er niet van was gekomen, die zet ik op mn lijstje!
Ik vond On Chesil Beach echt goed. Ik had een beetje zoetsappig romantische film verwacht (had de trailer niet gezien voor de rest), maar was echt een verrassing.
Nee! Sprak me niet aan
Maar hoe was die dan?
Vond ik meevallen… qua engheid
Maar vond deze wel de minste van alle purge films!
Ik vond t ook meevallen
De film is wel heel erg… ghetto
1 mexicaan voor de variatie haha
Ik vond The First Purge wel vermakelijk, maar vond hem ook wel minder dan de andere delen. Ik vond het juist leuk om te zien dat iedereen echt in opstand kwam tegen de overheid en the Purge, vond het daarom jammer dat je weer helemaal terugging naar het begin.
Aw ik heb met mijn moeder naar mamma mia: here we go again gekeken en vond het wel een beetje dubbel hoor
Spoiler
Mijn moeder kijkt heel graag naar de eerste omdat het een hele zorgeloze vrolijke film is. Daar verheugde ze zich heel erg op maar deze was veeeel zwaarder, echt op randje van verdrietig ivm de dood van Donna. De flashbacks waren wel weer dat oude vrolijke gebeuren, maar dat waren dan weer de jonge acteurs ipv de vorige cast.
We zaten naast een andere mevrouw met haar dochter en die hebben de HELE film gepraat en heel overdreven zitten lachen en opmerkingen gemaakt dat het ‘helemaal geweldig!!!’ was, zo irritant voor twee van die passieve kijkers zoals mijn moeder en ik :’)
Ik ga zondag en ik moet zoveel moeite doen om je spoiler niet te openen.
Ik heb Ant Man and the Wasp gezien. Hele grappige film, veel humor en vermakelijk. Je ziet echt dat Marvel er prioriteit van maakt vrouwelijke karakters assertiever, krachtiger neer te zetten.
Zeker blijven zitten na de film voor de mid-credit scene. De post-credit scene is niet echt het wachten waard, maar als je net zoals ik heel nieuwsgierig bent zul je het wel willen zien.
Oh zulke mensen zijn ZO irritant! Kan daar heel slecht tegen.