Bioscooptopic

Ik wil morgenochtend/middag naar de bioscoop?
Welke film raden jullie mij aan? Incredibles 2 heb ik al gezien.

• Antman and the Wasp vond ik ook erg leuk, maar ik kijk dan ook alle Marvel films. Maar op zichzelf is het ook een leuke actiefilm/komedie

• Tag, een komedie gebaseerd op een waargebeurd verhaal van volwassen mannen die 1x per jaar een hele maand tikkertje spelen. Gewoon een grappige film.

• Als je van actiefilms houdt is Mission Impossible Fallout erg goed.

• Oceans’s 8 is een leuke heistfilm, met actrices die ik heel leuk vind. Combinatie van wat spanning, humor en verrassende twists.

• Mamma Mia deel 2 is prima als je deel 1 leuk vond en van Abba liedjes houdt. Een beetje zoetsappig, maar wel vermakelijk.

Ik kijk geen enge films dus daar kan ik geen advies over geven. Ik zou persoonlijk niet Skyscraper of Jurrassic World aanraden. Simpele actiefilms die je zo weer vergeet.

1 like

Vandaag Den skyldige gezien. Aanrader!

adrift vond ik mooi! verdrietige twist ineens ook

Gaat het meer over het ongeluk of over hun relatie?

Beiden wel! Wel veelal ongeluk denk ik dan, want het speelt zich voornamelijk af op zee

1 like

Die staat nog op mijn lijstje!

Ik ben pas naar The Darkest Minds geweest. Was wel vermakelijk, maar niet hoogstaand. Past in rijtje van Hunger Games en Maze Runner etc.

Ik heb The Spy who Dumped Me gezien. Wel vermakelijk, soms erg plat. Ik heb het gevoel dat alle hoogtepunten uit de film al in de trailer zaten.

1 like

Ik heb hem net ook gezien, vond hem wel erg leuk!

Wil graag naar Mission Impossible, had de making of gezien en vind het toch wel tof dat Tom Cruise zn eigen stunts doet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Verder wacht ik op The Nun, volgens mij komt die ergens in september uit

Nee volgens mij komen er nooit echte kaskrakers uit in de zomer omdat er dan veeel minder mensen naar de bios gaan. Pas tegen de herfst aan komen er naar mijn idee weer hele goede films altijd
Maar das mijn beleving ervan haha

Net Under the Silver Lake gezien, lange zit (2.5 uur bijna), best wel absurd, teleurstellend einde maar al in al wel van genoten! Deed me denken aan The Neon Demon. Vriendin vond hem overigens al bagger na 2 minuten dus was even afzien voor haar haha

Is er hier iemand met een PathĂ©pas die mij kan vertellen of het de moeite waard is? Twijfel zo erg! Vind het heerlijk om naar de bios gaan en volgens mij heb je het er met 2 films al zo’n beetje uit? Maar ik zou ook niet zo snel alleen naar de film gaan dus dan moet ik wel altijd iemand weten te vragen die met me mee wilt :sweat_smile:

Deze wil ik super graag zien!

Ik ga vanavond naar Mammia Mia 2, ben heel benieuwd hoe ie is.

Hmm ga het dan toch maar eens proberen denk ik! Thanks!

Ik vind het het ook echt waard, alleen wat @HvO ook zegt in de zomer minder. Maar voor mij betekent het dat ik vaker ga, want ik heb toch al betaald. Anders ben ik sneller geneigd om thuis te blijven. Het is wel het fijnst denk ik als je een beetje alle genres of de meeste wel leuk vindt.

1 like

Ja precies! Gelukkig vind ik echt de meeste genres wel chill dus dat is fijn! Vind alleen jammer dat je gelijk vast zit voor een halfjaar.

1 like

Ja dat is een beetje jammer. Maar ik heb ook maanden dat ik amper ga, en dan weer weken dat ik drie keer per week ga. Over het hele jaar heb ik het er zeker uit Ă©n hele leuke uitjes gehad die ik anders niet had gedaan.

1 like

‘mensenbloed’ :sweat_smile: damn you autocorrect

1 like

Ik heb een pas van Vue gehad, soortgelijk dus. Een maandje terug heb ik deze opgezegd wegens de zomervakantie enzo. In oktober zet ik hem weer aan.

Maar bij vue krijg je ook 10% korting op eten en drinken, scheelt ook wel wat! En het geld heb je er met 2 films al uit