Bioscooptopic

Ik vind het vooral saai worden dat ze elke nieuwe horrorfilm die uitkomt adverteren als ‘dé engste film ooit’ om vervolgens te lezen dat mensen in slaap vallen, haha.

2 likes

Dat je achteraf er nog over nadenkt en puzzelstukjes vallen is ook leuk. Maar dat had ik totaal niet met deze… jij dus wel? Waarbij dan?

Bepaalde dingen die de moeder over haar eigen familie zei en ook dingen die de vriendin van haar moeder heeft gezegd.

Spoiler

Die vriendin van die moeder zei bijvoorbeeld iets van ‘ja mijn zoon en kleinzoon zijn overleden’ = ze hadden denk ik geprobeerd om die demon daar al in te krijgen. Of ehmm dat Charlie vroeger nooit huilde en oma’s favoriet zat, omdat ze bezeten was door die demon. Maar misschien lag het aan mij dat ik dat later pas door had haha.

Oh nee ligt niet aan jou hoor, haha die eerste had ik helemaal niet door zelfs haha

Ik heb Tag gekeken. Een comedy over een groep mannen die vanaf hun jeugd elke Mei tikkertje spelen gebaseerd op een waar gebeurd verhaal.

Een goede komedie in de stijl van Game Night. Lachen, gieren, brullen en vooral leuk vermaak.

3 likes

Die ga ik over een uurtje ook zien! Zin in :blush:

1 like

Zijn jullie al naar Arts in Cinema geweest? Dat is een reeks kunstfilms in verschillende filmhuizen

Caravaggio, Hitler versus Picasso, Van Gogh, Raphael en Botticelli.

Net ook geweest!

[spoiler]Ik vond die beelden aan het einde van de ‘echte mannen’ zo leuk![/spoiler]

edit: meh geen idee hoe ik een spoiler toevoeg… Gelukkig geeft het niet echt wat weg over de film :wink:

Ik vond Juressic world weer erg vermakelijk!

2 likes

Nee maar lijkt me wel heel leuk! Welke zou jij heen willen ?

1 like

Druk op het tandwieltje in je typvenster en dan op ‘Verberg details’. Voilà!

Of: [details = “Test”] Maar dan zonder de spaties.[/details]

Test

Dan krijg je dit.

2 likes

Hotel Artemis vond ik heel leuk! Lekkere actie, niet een heel diep verhaal ofzo maar toffe acteurs en vond hem heel vermakelijk :smiley:

Haha ik dacht dat ik de enige was die de film vermakelijk noemde, ik heb echt een aantal keer flink gelachen.

1 like

Caravaggio heb ik niet gezien. Ik twijfel over Hitler versus Picasso, maar in ieder geval Van Gogh, Raphael en Botticelli.

1 like

Vanmiddag de film Jurassic World: Falling Kingdom gezien. Ik moest bij één stukje wel even huilen en verder zaten er best paar schrik momenten in. Maar ik vond het een vermakelijke film.

1 like

Ik ben naar Ocean’s 8 geweest, maar het deed me eigenlijk heel weinig. Op zich wel vermakelijk, maar ik vond het het geld niet waard

Ik ga vanavond Incredibles 2! Zin in :relaxed:

1 like

Oh dat huilen had ik ook. Niet zo’n beetje, tranen stroomden over m’n wangen Haha. Vond het een leuke, maar heel voorspelbare film. Evengoed prima entertainment maar zou hem niet nog een tweede keer hoeven te zien.

2 likes

Is iemand al naar The First Purge geweest? Ik ga ergens komende week denk ik.

Vanmiddag On Chesil Beach gezien. Love Ian McEwan en Saoirse Ronan. Mooi spel, ook van de mannelijke hoofdrolspeler. Geeft stof tot nadenken, mooie film.