Ik kan daar ook slecht tegen maar ik was achteraf opgelucht
Ik ga die morgen zien, ben benieuwd!
Gaan jullie op vakantie ook wel eens naar de bios? Ik ben in Dubai & Bangkok geweest en dat was zo vet.
Ik ga vanavond naar hereditary !
Ja meer psychisch dus, dat spreekt mij wel aan
Ik ga straks naar overboard, iemand al gezien? Ben een megawatt Anna Faris fan, dus zin in!
Heeft iemand Utoya al gezien? Al 3 mensen hebben me mee gevraagd maar het spreekt me niet suuuuper aan ofzo? Ga m wel kijken maar donât know
ja dit vermoedde ik al, was ook echt verbaasd dat mensen (met wie ik nooit naar de film ga/die geen cinefiel zijn) dit voorstelden
Ik vond hem wel goed, maar het kwam wel een beetje langzaam op gang, dat wel. Het waren echt alleen de laatste 20 minuten ofzo die intens waren
Ik vond Hereditary hilarisch.
Komt waarschijnlijk vooral hierdoor:
Hereditary
Dat kind vond ik enorm irritant met die geluiden de hele tijd. Ik was naar de bioscoop met mijn broertje en zijn vriendin, de vriendin in het midden, en we zeiden afzonderlijk van elkaar tegen haar (vlak na elkaar) dat we echt de neiging kregen haar te slaan daardoor. Even later vloog haar hoofd eraf door een paal. Nou, ik had het niet meer, ik moest echt moeite doen mijn lachen in te houden, vooral omdat er de hele film nog niets boeiends was gebeurd en inééns dat gebeurde. Ik vond het echt serieus overkomen alsof de film de draak stak met heel het genre, vooral vanaf het moment dat die vrouw in de hoek van een kamer aan het plafond hing en als een gek door de kamer spurtte.
Ik ben gisteren geweest. Vond hem ook totaal niet eng. Eerder vaag.
Eens! Wel lekker sfeertje, maar best een vage film. Daar einde ook.
Ik heb hem net ook gezien. Niet per se een enge film, super vaag gewoon.
Over hereditary , heb m gister ook gezien. Had echt gehoopt op een goede horror maar vond hem ook helemaal niet eng en inderdaad eerder lachwekkend ïž Nouja, zo te lezen ben ik dus niet de enige! Maar het gekke is dat ik er ook heel veel goede verhalen over heb gehoord, vertrouw die mensen niet meer Ik vond Get Out echt een van de beste horrors/thrillers die ik ooit gezien heb! Niks kan daar meer tegen op haha
-
Hereditary: vond ik ook tegenvallen. Had idd gehoopt op een echt enge film maar vond m totaal niet eng, eerder beetje wazig. Had je kunnen verwachten, Witch was ook niet super eng maar daar vond ik het verhaal nog goed. Dat gedoe met die duivel boeit me niks. Mja dat is vaak: als de critics een horror helemaal de hemel in prijzen is het dus vaak geen horror maar gewoon een of ander bizar drama verhaal. Doe mij maar Annabelle/the conjuring etc, dĂĄt is pas eng
-
Oceanâs 8: was leuk! Ik hou van die overvalfilms waarbij ze alles gaan plannen (love casa de papel ook!). En leuk dat het met allemaal vrouwen is. Vond âm af en toe ook echt grappig. Geen top film maar wel prima vermaak.
-
Incredibles 2: haha zo gek, ik zag deel 1 toen ik 12 was⊠heeft ff geduurd. Ik vond m wel weer heel leuk, soms ietwat langdradig en voorspelbaar maar alles rondom die baby vond ik heel cute en het was gewoon leuk om eindelijk weer eens een vervolg te zien. Zat ook een hele rare maar toffe Pixar short voor haha.
Vandaag Pablo Escobar/Loving Pablo gezien. Was leuk, maar heb net de eerste 2 seizoenen van de serie gezien dus was wel een beetje dubbelop. Vervelend vond ik dat de namen anders waren, maar leuk dat het vanuit een ander perspectief wordt verteld. En de film vond ik wat grover, schrok soms een beetje maar ik ben een pussy. Wel leuk, maar zou er geen vrij voor nemen.
Omg valt die enge film echt mee ja? Want ik ben echt een schijterd maar een vriendin wil zooooo graag naar die filmâŠ
Oceans 8 was wel grappig. Wat had ik Sandra bullock toch gemist in het acteren!
Jaa ik had Sandra Bullock ook gemist (zonder dat ik t wist). Was leuk ook om haar weer in zoân soort rol te zien, als kind is Miss congeniality lang mn favoriete film geweest haha.
Hereditary vond ik dus totaal niet eng, hooguit ongemakkelijk of een beetje weird? Maar ik zou liever naar een andere film gaan dan haha
Ik vind het zo jammer dat al die âengeâ films tegenwoordig zo tegenvallen. Ik wil gewoon echt bang zijn man. En niet alleen maar zitten lachen omdat het dus niet eng is.
Haha, gemixte reacties hier over Hereditary, ik vond hem namelijk super goed en ook het acteerwerk vond ik echt top. Hou echt van films waar ik achteraf nog vaak denk van âoh jaa, en dit had daarmee te makenâ etc. Maar ik ben ook wel fan van dat onderwerp, met dat occulte en zo.
Iets over de marketing - Spoiler
Ik vond het ook super sterk dat het in de trailers heel erg ging over dat meisje, terwijl zij al vrij snel dood gaat.