Ik heb gisteren The Cave gezien. Heel mooi maar zoooo heftig. Wel echt een aanrader als je niet per se iets luchtigs wil zien!
Gisteren de trailer van A Quiet Place part 2 voorbij zien komen in de bios. Zag er weer vet uit! Is het al maart?
Vandaag naar Just Mercy geweest. Zeker een aanrader! Het is zo’n film wat je bijblijft. Wat ik ook heel erg vond was om op het einde de foto’s en beelden van de personages te zien. Dat maakt toch een diepe indruk.
Heeft iemand Bombshell al gezien? Ik ga morgen, ben erg benieuwd!
Ik kom net van Bombshell en vond het wel een prima film, interessant. Ik heb er in 2016 eerlijk gezegd niet zoveel van meegekregen, maar wist van tevoren wel dat het een waargebeurd verhaal was. Wil geen spoilers geven, maar was toch een beetje teleurgesteld aan het einde. Goed dat ze dit soort films maken, maar ik had meer van de film verwacht. Het blijft een beetje op de oppervlakte ofzo? Ben toch blij dat ik hem gezien heb, maar ik denk niet dat het perse een film is die je bij blijft.
Ik had hetzelfde gevoel. Wilde het heel graag heel goed vinden. Maar toch ietwat op mijn honger blijven zitten. Wel heel knap geacteerd. En voor hair and make up
Deze heb ik ook gezien en waaauw wat heftig was ie he?
Ook gewoon de realisatie dat die oorlog nog steeds gaande is en dat wat je ziet waarschijnlijk nog steeds dagelijks gebeurt
Net trouwens naar jojo rabbit geweest. Ik was van tevoren wat huiverig door de negatieve recensies, maar Ik vond m echt super hilarisch. De rest van de zaal moest ook steeds enorm hard lachen
Ik had dat ook, wilde m graag goed vinden maar vond dat ie op de oppervlakte bleef. Geen idee wat ik precies ervan verwachtte.
Wel sowieso goed dat dit soort onderwerpen meer aandacht krijgen!
Net terug van Dolittle. Echt een grappige film die niet verveelt. Had de film echt saaier verwacht, maar dat is ie dus totaal niet. Aanrader dus!
Meer IFFR fans hier?
Ik zit klaar met mijn lijstje voor de voorverkoop!
Ik wil graag naar:
Adam
A perfectly normal family
Matthias et Maxime
Boyz in the Wood
Ben benieuwd of het gaat lukken.
Hier precies hetzelfde! Was ook bang dat het pijnlijk niet-grappig zou worden, maar een vriend had veel vertrouwen in de regisseur (die Hitler speelt). En ik vond hem eigenlijk erg goed!
Ik heb tickets voor Paradise Drifters en Deux
Ik wil ook naar Talk: Sex & Power in Visual Language. Daar laat filmmaker Nina Menkes zien hoe filmfragmenten over vrouwen bij kunnen dragen aan seksuele intimidatie en discriminatie.
Adam en Matthias et Maxime gaan na IFFR ook in de bioscoop draaien, dus geen paniek als je ze mist. Al is het op het festival natuurlijk toch een andere belevenis.
Zelf ga ik naar ongeveer 30 films. Zin in
Ben begonnen aan 6 Underground maar gewoon weggegaan, wat een rare film. Alsof ik 5 trailers achter elkaar keek de eerste 20 minuten, begreep er niks van. Toen de chips op was zijn we vertrokken, gelukkig vond mijn vriend hem ook kut.
Ja denk het. Met Rya.n.
Ik heb net parasite gezien, echt een aanrader
Ik was net bij Frozen 2. Die solo van Christoff, I lost it de ironie ging de halve zaal voorbij geloof ik maar oh wat heerlijk.
Geniaal ook hoe in deze film 2 sterke vrouwen de heldhaftige hoofdrol spelen en er een man als side bitch amper iets toevoegt behalve dramatisch zingen over liefde. Echt loved it.
Ik had precies hetzelfde bij die film, heb hem na 3 kwartier afgezet want het was alleen maar actie zonder dat je weet waar het om gaat? Inderdaad net aan elkaar geplakte trailers.
Klinkt goed! Grappig, Paradise Drifters en Deux stonden ook op mijn shortlist maar kwamen niet uit qua dagen/tijden.
Ik vergeet eigenlijk altijd naar het randprogramma te kijken, goed voornemen voor volgend jaar.
30 Blok je dan het hele IFFR je agenda? Wel gaaf hoor!