Bioscooptopic

Net naar Charlies Angels geweest. Het is een ok film. Niet slecht, maar ook niet heel goed. Als je even wat vermaak wilt zonder teveel na te denken, dan is dit een goede film

Vandaag naar 1917 geweest. Het was lang geleden dat ik zoā€™n goede film heb gezien. Indrukwekkend gemaakt.

1 like

Kom net van Charlies Angels en ik vond hem zooo leuk. Allemaal toffe vrouwen ook

Zojuist April, May en June gezien. Ik vond ā€˜m heel erg leuk!

3 likes

Ik ben ook naar Charlies Angels geweest en vond hem erg leuk. Het verhaal is niet supersterk, maar ik snap echt niet waarom het zo een lage rating heeft op IDMB heeft? Was helemaal bang toen we naar de film reden, maar het viel me alles mee.

5 likes

Vond ik ook! Mooie film.

Komt omdat de meeste recensenten nog steeds mannen zijn en die houden niet van dit soort films

4 likes

Ik vind het zo stom dat Frozen 2 gewoon alleen maar in het Nederlands wordt afgespeeld in mijn stad :unamused: morgen naar de NL versie dan maar

Ik heb April May en June (nog) niet gezien, maar als ik de filmposter zie moet ik om een of andere reden steeds denken aan drie VJā€™s die naakt poseerden op een cover, heel lang geleden. Weet iemand wat ik bedoel?

Ja hier ben ik ook echt boos om. Geef gewoon de originals ja!! Hopelijk komt hij snel op Disney+

1 like

Nog 6 maanden wachten :sob:

1 like

Ik heb Charlieā€™s Angels ook gezien. Ik vond het een prima film. Gewoon actie, veel outfits, eigenlijk dus wat ik van Charlieā€™s Angels verwacht. Ik vond het mid-credit stukje met een soort ā€˜trainingmontageā€™ heel grappig met allemaal bekende vrouwen.

3 likes

Ja dat was zo leuk!

1 like

Jaaa echt stom! De liedjes en grapjes zijn veeel leuker in het Engels. :woozy_face:

1 like

Dat is sowieso vaak! Ik kijk nu bv Avatar en ik vind de grapjes veel gevatter in het Engels dan in de vertaling. Ze hebben heus hun best gedaan maar het is niet hetzelfde.

Jaa helemaal mee eens! Jammer

1 like

Zou dat het zijn ja? Dacht ook wat vrouwenrecensies te hebben gelezen, maar nu ik erover nadenk waren de meeste recensie inderdaad vooral ā€˜ik heb dit echt niet een lage rating gegeven omdat ik een man ben hoorā€™, zonder verder uitleg over waarom ze een 1 gaven :ā€™)

deze is een aanrader:

1 like

?

ja die! Ugh dat was toen echt shocking