Bioscooptopic

Ja, ik heb m ook eindelijk gezien. Was inderdaad erg goed en beter dan ik had verwacht!

Ik ben gisteren naar JoJo Rabbit geweest. ZĂșlke goede kindacteurs! En verder ook een hele mooie film, met lachstukken om bizarre dingen maar ook een heftig en mooi verhaal.

1 like

Afgelopen weekend eindelijk naar knives out geweest, vond ik errrg leuk. Nu kijk ik vooral uit naar 1917, daar ga ik waarschijnlijk volgende week heen. En natuurlijk de nieuwe bond, maar dat duurt nog even

1 like

Knives Out vond ik ook erg leuk. Er komt waarschijnlijk een deel 2 met Benoit Blanc.

1917 ga ik ook van de week kijken. Ik zie zo veel positieve reviews en het is genomineerd voor een hoop awards. Dus ik ben benieuwd.

Oh hm ben altijd een beetje huiverig over sequels. Maar wie weet!

En 1917 is inderdaad groot kanshebber voor awards hĂš! Verder van de golden globe-winnaars heb ik heel veel films al gezien, is normaal nooit zo? Weet niet of dat ligt aan de hoeveelheid bioscoopbezoekjes van dit jaar of dat het wat oudere/grotere films zijn. Voor mijn gevoel het laatste namelijk!

Ik baal hier ook van! Had gehoopt dat hij na een tijdje gewoon in 2D zou zijn, is wel eens met meer films. Zelf krijg ik hoofdpijn van 3D

1 like

Hier zelfs helemaal niet in het Engels in de bioscopen, zo stom!

1 like

@TroyBolton en @NotJealous

Er bestaat een 2d bril voor 3d films. Ik denk dat als je vaak films ‘mist’, omdat je niet tegen 3D films kan of het gewoon niet leuk vindt, het wel het proberen waard kan zijn.

https://www.2d-glasses.com/index.html

2 likes

Net the cave gezien. Ontzettend heftig!

http://www.cinemadelicatessen.nl/film/the-cave/

Ja best veel @zie hierboven. Ik ben eergisteren geweest, vond t leuk, misselijkmakend en weer leuk, echt een rollercoaster

Zag dat Parasite een golden globe had gewonnen. Ik had hem zaterdag gezien. Wel wat anders dan de standaard Hollywood films.

Vond jojo Rabbit echt bijzonder goed!

1 like

Net terug van Jojo Rabbit en ik vond hem wel ok. Sommige stukken waren goed en andere weer minder. Vond de film een beetje te gesplinterd? Soort lappendeken. Alsof het niet wist wat het met zichzelf aanmoest.

Ik zag net Little Women. Zo’n prachtige verfilming! Echt tof wat Greta Gerwig met het einde heeft gedaan. En ik ben nog groter fan geworden van Saoirse Ronan en TimothĂ©e Chalamet. Ik vond alleen de leeftijd van de jongste 2 zussen iets ongeloofwaardig in sommige stukken (de actrices zijn duidelijk een stuk ouder). Maar echt een film die ik ieder jaar wel eens wil zien. En ik heb gehuild, niet te doen, haha.

5 likes

Dat belooft veel goeds! Ik kijk ook echt uit naar deze film maar nog even geduld hebben.

1 like

1917 was echt een goede film! Heel mooi en de film verveelt niet. Daar was ik wel bang voor, want normaal vind ik dit soort films echt niks. Het is wel een film die je niet zo gauw nog een keer zou kijken, maar dat maakt niet uit, want hij maakt heel veel indruk op je.

6 likes

Eens, inderdaad indrukwekkend om 1 keer te kijken, maar als je al weet hoe het verhaal afloopt is er voor mij niet zo veel meer aan. Dan zou het me niet meer zo veel aangrijpen, denk ik.

Technisch wel echt een hoogstandje omdat alles in 1 shot gefilmd lijkt te zijn. En telkens een kleine rol van een ‘A-list’ acteur vond ik ook elke keer weer een leuke verrassing.

4 likes

Ik heb Penoza gezien en vond het einde zĂł ongeloofwaardig holy shit

4 likes

Ik was ook best wel teleurgesteld door het einde,vooral omdat de film zo goed begon!

1 like

Ja! Het begin was zo sterk en spannend en het einde was echt
wat? Eigenlijk tot na die ene ontsnapping, toen ze bij elkaar kwamen en vanaf wat er toen gebeurde waren ze me he le maal kwijt.

1 like