Thanks! Filmpje kan ik nog niet kijken zit in een restaurant eerst maar eten. Als ik het dan nog red ga jj naar knives out denk ik en morgenmiddag frozen.
Echt rottijden ook allemaal
Parasite is echt een enorme aanrader. Grappig, bizar, en slim in elkaar gezet
Ja, dat moet in het biechttopic! Let it gooo, let it gooo
Waar draait dieā¦ niet waar ik ben
Heb knives out gezien
Morgen!
Ik heb de Rise of Skywalker gezien. Gelijk vandaag, omdat ik niet gespoild wilde worden. En ik vond het toch wat tegenvallen. Het verhaal was wat zwak en de oude personages kwamen niet goed uit de verf en de nieuwe kwamen maar heel kort aan bod. Als je van Star Wars houdt zou ik het wel kijken om het af te ronden en omdat het in de bioscoop er mooier uitziet, maar het is zeker niet mijn favoriet uit de triologie.
Ja was echt kut he
Ik ga morgen maar vond het tweede deel al niet heel denderend dus verwacht er ook niet te veel van. Wel de leukste ervaring in de bios en wil gewoon weten hoe het afloopt!
Ik zit nu bij Cats. Ik vind het toch vreselijk
Ben vandaag geweest omdat ik toch benieuwd was en ik ben het helemaal eens met je. Ik had het gevoel dat ik de film leuker had gevonden als ik een echte fan was.
Is hij echt zo slecht als ze allemaal zeggen? Ik wil er ook heen om erop te gaan katten.
Nouā¦ ja. Ik vond van wel. Als ik in mān eentje was had ik in de pauze weg gegaan
Ik kom ook net terug van Cats en het was echt vreselijk. De CGI went nooit en alle katten zien er creepy uit, Judy Dench kijkt af en toe in de camera alsof ze het publiek wil vragen wat ze hier in vredesnaam doet, er is slechte slapstick en Rebel Wilson verpest iedere film. Ian McKellen verdient beter, Taylor Swift is perfect op haar plaats.
Cats heeft geen plot en dat is nog acceptabel in het theater, omdat je eigenlijk naar een dansshow kijkt. Maar er is heel veel dans uit de film geknipt en de scĆØnes zijn gewoon absurd en slaan nergens op. Vervolgens proberen ze ook nog wat emotionele momenten te creĆ«ren die ook nergens op gebaseerd zijn en dus totaal niet binnenkomen. Het scheelt nog dat Andrew Lloyd Webber hier en daar een goed nummer kan schrijven (hoezo is dit dezelfde man die Jesus Christ Superstar gecomponeerd heeft?! Ondenkbaar).
Hahahaha wat erg
Kleine update: ik heb al de hele avond de grootste pret omdat ik terugdenk aan de film en elke keer weer nieuwe absurde realisaties heb. Wat dat betreft is Cats wel the gift that keeps on giving.
Le Mans ā66
Ook gaan kijken als je niet per se van autosport houdt!
Ik vind het grappig dat jij Marie bent icm deze Cats updates
Ik heb ook Cats gekeken in de bios. En ik heb me wel vermaakt. Als iemand die zowel de musical live als de musical verfilmd heeft gezien wist ik wel zoān beetje wat ik kon verwachten qua verhaal. Bar weinig. En ze hebben in de film soort van nog geprobeerd een verhaal ervan te maken, maar dat is niet echt geslaagd.
De effecten vond ik niet eens verschrikkelijk. Vergeleken met de trailer was dit al een hele verbetering. Kennelijk komt er nog een nieuwe versie komende week uit in de bios, want de special effects waren nog niet af. Al die handen en voeten die je ziet moeten kennelijk echt een vachtje hebben en het crewlid in de hoodie zullen ze hopelijk er ook uit geknipt hebben.
Als je de film gaat kijken met lage verwachtingen is die best leuk. Als je echt een goede musicalverfilming wilt zien zou ik de oude verfilming kijken.
Ik heb JoJo Rabbit gezien. Echt op de valreep denk ik Ć©Ć©n van mijn favoriete films van het jaar. Het onderwerp een jongen in de Hitlerjugend tijdens WO2 die ontdekt dat zijn moeder een joods meisje in hun huis verbergt. En zijn denkbeeldige vriend is Hitler.
Het is een drama en een comedy, waarbij je echt om de meest belachelijke dingen aan het lachen bent op het ene moment en het volgende moment gebeurt er weer iets vreselijks. Ik vind vaak kindacteurs vreselijk, maar in deze film waren alle kinderen echt heel goed. De rest van de cast overigens ook. Het verhaal is heel klein, maar aan de andere kant ook universeel en toepasbaar op de huidige (politieke) situatie. Hele goede film, ik raad het iedereen aan.
Ik heb alleen de trailer van deze film gezien en snapte al niet waarom Hitler zoān grote rol speelde. Ik dacht alleen maar āalsof hij in een dorp woont, vrij rondloopt en zoveel aandacht aan een klein jongetje besteed, totaal niet realistisch dit toch.ā Dit verklaart een hoop, haha.