Bioscooptopic

Ja, Parasite staat ook op mijn to see lijstje.

Ik heb afgelopen weekend twee andere ‘kleine’ films gekeken. Judy en Farewell.
Judy is een biopic van Judy Garland, een beetje haar Bohemian Rhapsody. Alleen naar mijn mening beter geacteerd en minder gecensureerd. Er worden geen mensen beter neergezet dan ze zijn, voor zover ik weet. Renee Zellwegger is ook echt heel goed.

Farewell vond ik ook heel mooi. Gewoon een goed klein verhaal waar je de familieleden echt leert kennen.

Ik heb 'm ook gezien, zo mooi! :heart: :broken_heart:

Net naar Knives Out geweest, vond m heel leuk!

1 like

Ik heb hem ook gister gezien, super toffe film!

2 likes

Vandaag naar de nieuwe Jumanji geweest en hij was echt leuk! Zeker een aanrader. The Rock :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik ben net terug van Frozen ll in 3D. Hij was ZO leuk! Echt prachtig gemaakt. Olaf was ook weer hilarisch, heb me kapot gelachen om hem :joy:

Summary

Dat stukje dat hij een korte samenvatting geeft over wat er in het verleden allemaal is gebeurd :joy:.

7 likes

Ik ben eergisteren ook geweest! In het begin vond ik Olaf een beetje tegenvallen, te erg een karikatuur van zichzelf of zo maar dat stukje was inderdaad geweldig. En heb nog wel een paar keer echt om hem moeten lachen (Samantha, of dat Elsa liep te zingen en dat hij er dan zo heel vals achteraan kwam.. Vond de film wel echt leuk trouwens! Had ik niet verwacht (ik werd meegesleept haha).

4 likes

Ik was ook echt positief verrast, meestal is deel 2 minder sterk.

1 like

Ik ga vanavond naar Parasite, ben benieuwd!

En ik wil ook heeeeel graag naar Frozen 2.

Net naar Last Christmas geweest, vond 'm leuk! George Michael muziek is ook wel m’n guilty pleasure :joy:

Ik wil ook nog graag naar Can You Keep A Secret? Dat is echt m’n favo boek van Sophie Kinsella, dus hoop dat ie als film ook leuk is.

4 likes

Ooh, die film is echt heel slecht, jammer genoeg. Sophie Kinsella was echt m’n favo schrijfster en dat boek is ook super leuk maar de film is echt cringe. Zo awkward en niet grappig. Heel jammer :pensive:

Ohh, super jammer! :frowning: Dan ga ik 'm maar niet in de bios kijken…

Ik heb al wat gezocht maar kan het antwoord niet echt vinden, maar wat ik me afvroeg… kun je Frozen 2 kijken zonder 1 te hebben gezien of is dat eigenlijk niet leuk?

Mwah ik denk als je korte recap van frozen 1 kijkt, je frozen 2 met plezier kunt kijken. Vind frozen 2 denk ik zelfs leuker dan de de eerste. Kan niet wachten tot dat hij over een half jaar op disney plus is!

2 likes

Ja denk ook wel dat je hem kunt kijken hoor! En ik vond hem ook leuker dan deel 1.

1 like

Ik heb gister The Peanut Butter Falcon gezien. Erg mooie film!

Er is op Youtube een timeline van Frozen te vinden! Die is zeker een aanrader :relieved:
En… schaam je!

1 like

Wilde vandaag en morgen in de bioscoop rondhangen maar alles wat draait lijkt me een beetje mehhh…
Welke is wel de moeite waard?
Frozen 1 heb ik ook nooit gezien (moet dit in het biechttopic?)

Frozen 2 of Jumanji! Hehehehe
Kijk deze anders even en dan kan je zelf bepalen of je hem leuk vindt.

1 like

Van wat er de laatste en komende tijd bij ons draait (Vue) word ik ook niet echt enthousiast. Knives Out vond ik wel erg leuk, aanrader!

1 like