Bioscooptopic

Ik heb een vraag over die film, maar ik zet die wel even in een spoiler

Summary

Had jij geen moeite met de 3 oude mannen die interesse hadden in een ongeveer 20/21 jaar oud meisje? Helemaal gezien de achtergrond van Woody Allen wat betreft seksuele intimidatie? Ik vond de film best leuk, maar toen die scene kwam waarin ze alle 3 wat van dat jonge grietje wilde, had ik er echt problemen mee

Is er al iemand naar Celle que vous croyez geweest? Ii ben gisteren gegaan (volgens mij draait ie ook pas sinds gisteren?). Ik vond 'm zo goed! Er gebeuren steeds dingen die je niet verwacht. Ik ga zondag naar La ragazza nella nebbia en als ik daarna nog zin heb en het sluit goed aan naar A rainy day in New York.

Oehhh hoe was het? Ik ga volgende week :clown_face:

Net terug van It. Hij was ok. Niet slecht, maar ook niet heel goed. Ik vond deel een ook al een beetje meh en had stiekem gehoopt dat deze iets beter zou zijn.

Ik deel de mening van @Vaiana hierboven. Het eerste deel vond ik echt veel beter. Wel zitten er veel jump scares in dit deel dus bereid je er op voor

1 like

Wie heeft monos al gezien? Ben er nog niet helemaal uit wat ik er precies van vond

Ik had m een paar weken terug al gezien op Lowlands. Vond ‘m wel goed, mooie beelden en het verhaal slaat ook op dingen die daar werkelijk gebeuren dus dat schetst wel een beeld wat ik zelf in ieder geval nog niet eerder heb gezien.

1 like

Ik vond IT op het laatst dat ze terug gingen naar die bepaalde plek zooooo lang duren!

Mee eens! Laatste gedeelte was echt super langdradig

ik had een man achter me zitten die de hele tijd schreeuwde om jumpscare stukjes en in zichzelf allemaal verwensingen over die ‘kutclown’ aan het mompelen was, maar vond de film zelf een beetje saai. Jammer want had me er heel erg op verheugd.
Vond iedereen, op Bill na, wel goed gecast! Vooral Eddie en Richie!

2 likes

ik kom net van Good Boys af
de hele zaal lag dubbel. ik vond hem niet zo fantastisch haha, maar op zich wel een ‘oke’ film

1 like

Oh ik heb ook wel echt flink gelachen! (En gegild. Dat schrik moment zag ik echt niet aankomen.)

Clownsmasker bij dat raam denk ik

1 like

Ik heb net Blinded by the light gezien. Geen aanrader. Het had een goede film kunnen zijn maar er zaten echt rare loze stukken in. Nu wel de hele tijd Bruce Springsteen in mijn hoofd

Ja dat moment!

Dora was zo leuk, echt nog dingen er in verwerkt van de ‘oude’ serie hahaha

Ik heb Domino gezien en ik vond het helemaal niks. Nog nooit eerder weggelopen uit de zaal, maar nu zijn we tijdens de pauze weggegaan. Er was echt niks aan. Lees op internet ook veel slechte reviews

Zodra die op Netflix oid staat ben ook zeker van plan die te gaan kijken :joy::+1:t2:

1 like

Net good boys gezien, best leuk.
Straks scary stories want dat is de enige die nog draait nadat we ons hebben volgevreten met sushi :grinning:

Gister naar Hustlers geweest! Vond hem wel iets te langdradig en iets teveel slomo’s haha

Ik vond Once upon a time in Hollywood echt nice!
Haha durf niks te zeggen over deze film omdat je denk ik al heel snel iets weggeeft.

1 like