Ja, same. Het is gewoon pure trash, maar ik geniet ervan. Als je de vorige films leuk vond, vind je deze ook leuk. Geen film dat je twee keer hoeft te kijken.
Heeft iemand voor mij een link van die docu over de sekte uit Once Upon a Time in Hollywood?
Thanks!
Ik ben vanavond naar Good boys geweest. Vond hem heel leuk en grappig! De hele zaal lag steeds dubbel. Lekker luchtig filmpje
Ik heb hem ook gezien. Bijna te grof voor woorden.
Net naar good boys geweest en kon er wel om lachen. En omdat het buiten nog niet afgekoeld was, heb ik night hunter gezien. Vond het erg spannend. Ik kijk nu ook op netflix naar real detective en ik denk dat als je die serie leuk vindt, je dit ook wel leuk zult vinden. En Henry Cavill speelt er in
Ik ben de afgelopen 1,5 week naar Once upon a time, Midsommar en Sorry to bother you geweest.
Once upon a time vond ik echt extreem saai. Het is in principe gewoon een grote jaren 60 verwijzing met een Tarantino-twist, wat bijna niet meer verrassend is eigenlijk. En het verhaal wat daar in zat was voor mij totaal niet boeiend, kon geen reet geven om wie dan ook die er op dat scherm te zien was behalve misschien dat jonge meisje.
Midsommar vond ik heel mooi, cinematografisch gezien, maar ook qua emoties en personages gaf het iets heel âechtsâ mee. Het had iets heel heftigs en iets heel sereen tegelijkertijd. Kon er wel lekker in op gaan, âhorrorâ gedeelte vond ik heel erg meevallen. Mensen in de bioscoop zaten de hele tijd te gniffelen wat ik een beetje overbodig vond, maar goed.
Sorry to bother you vond ik wel lachen, goed gevuld met maatschappijkritiek en humor, maar miste op een gegeven moment toch wel een âflowâ die ervoor zorgde dat het halverwege een beetje saai werd. Maar ik hoop wel dat 'ie meer films gaat maken want het zag er wel heel veelbelovend uit voor de toekomst.
Ik heb deze week een paar films gezien. Angel has Fallen vond ik niet zo boeiend, maar hou dan ook niet van actie. Was erg Amerikaans.
Night hunter vond ik leuk! Niet heel bijzonder maar zeker vermakelijk.
Gisteren heb ik Dora gezien en die vond ik eigenlijk het leuksteđł Echt een super leuke film voor volwassenen die vroeger Dora hebben gekeken.
Ik vond Once Upon A Time in Hollywood wel tof! Had helemaal niet het gevoel dat ik bijna 3 uur in de bioscoop zat. Vond het wel wat toevoegen dat ik het Sharon Tate verhaal kende, waardoor het einde echt als een plottwist voelde. Zat verder inderdaad niet veel verhaal in ofzo maar dat stoorde me eigenlijk niet.
En ik wil heel graag nog naar Midsommar, maar in mân lievelingsbioscoop draait hij op stomme tijden, dus hoop dat het nog op tijd lukt
Vandaag voor het eerst 4D gedaan. Holy shit! Wat een belevenis! Moest er echt van herstellen!
Ik vind het echt leuk dat Pathe de laatste tijd steeds meer oude films terughaalt naar de bioscoop. Ben vandaag naar The Matrix geweest en vond het echt fantastisch. Had hem nog nooit gezien en op zo een groot scherm in het donker is het toch altijd net wat mooier. Zag dat ze binnenkort ook Interstellar doen. Dat is echt een aanrader!
Iets relevanter misschien: Gisteren naar Angel Has Fallen geweest. Is niet perse een must see maar wel erg leuk als je van actiefilms houdt. Die scene waar de vader ineens 100 mijnen laat ontploffen vond ik echt top
Net A Rainy Day in New York gezien (de nieuwste Woody Allen). Geen meesterwerk, maar wel heel aardig, kijkt lekker weg
Het is wel echt zoân film die je in de bioscoop moet zien, ik denk dat er net te weinig gebeurt om hem thuis te kijken (ik raak persoonlijk dan heel snel afgeleid haha)
Bij Once Upon A Time in Hollywood moet je wel het Sharon Tate verhaal kennen, anders mis je de hele film! Omdat Je zit die hele film eigenlijk te wachten totdat Sharon wordt vermoord. Daarom zijn er constant die time stamps. Daarom zie je haar constant een beetje door de stad lopen en naar de film gaan enzo om haar zo levendig mogelijk te laten zien terwijl de kijker al weet dat ze op gruwelijke wijze wordt vermoord. Maar dan opeens vanaf het moment dat Rick Dalton naar buiten komt naar de Manson family leden, gaat het verhaal anders lopen. Het einde is dus eigenlijk heel emotioneel. Omdat je ziet hoe het had kunnen aflopen (met wat fantasie). Dat Sharon Tate en haar vrienden gewoon happy ever after hadden kunnen leven. Daarom ook de titel âOnce Upon A Time in Hollywoodâ⊠Het is een sprookje
Dat vond ik Ă©Ă©n van de twee minpunten aan die film, ik vond hem fantastisch maar er is gewoon voorkennis nodig.
Vind het altijd erg apart en historisch incorrect dat de Manson Family wordt aangeduid met âhippiesâ. Ze waren helemaal geen hippies. Ja, ze hadden veel seks en gebruikten drugs maar verder waren ze precies het tegenovergesteld. Ze wilden geen âpeaceâ en âloveâ. Ze wilden een rassenoorlog ontketenen. Ze waren white supremacists.
Ja hier ging het al eerder over in dit topic, ik kende dat verhaal niet en daarom vond ik de film veel minder leuk en/of goed. Best zonde, zijn vast meer mensen die dit verhaal niet kennen.
Ja ik had hier inderdaad ook al een hele post aan gewijd. Ik kende het verhaal dus vond de film fantastisch en tof en ook op heel veel gebieden super waarheidsgetrouw, maar andere mensen zullen vast denken ??? Wat
Ja die discussie heb ik al gehad hier haha, ik heb blijkbaar niet opgelet in mn leven
Ik ga straks naar It: Chapter 2 gaan kijken. Zin in!
Oehh ik hoop dat hij beter dan deel 1 is. Ik ga morgen. Wel overdag, want
Ik ga zaterdag. Ben echt benieuwd.