Bioscooptopic

Ik heb 'm vanmorgen gezien. Zit niet echt diepgang in, maar vond 'm echt superleuk om te kijken. Idd veel slomo’s maar vond ik niet per se storend.

1 like

Hij is al veel besproken hoor hier! En anders in een spoiler

Net terug van It: chapter 2. Ik vond hem echt heel leuk! Vond de lange speelduur ook prima te doen. Hij was niet zo eng als deel 1, maar ben wel geschrokken hahaha. Hij was af en toe komisch en zielig. Vind het ook een horror met een goed verhaal. De volwassen personages zijn ook echt goed gecast, ze leken echt op de oudere versie van de kinderen. :clown_face:

1 like

Ik ben gisteravond naar Hustlers geweest. Ik vond hem wel oké, maar had graag het einde wat langer gezien ofzo.

Ik heb vandaag A Rainy Day In New York gezien. Best leuk maar helaas niet echt een aanrader. Het was een reeks gebeurtenissen zonder echte clou. Vermakelijk maar niet meer dan dat.

Kapsalon Romy op het filmfestival gezien. Gaat over een meisje die voor haar demente oma zorgt. Moeten lachen en huilen. Wat een prachtfilm. Als dat meisje geen Gouden Kalf wint, weet ik het ook niet meer.
Aanrader!

Ik ben vandaag naar de lion king remake geweest en ik vond het ondanks de prachtige cgi toch echt niet tippen aan het origineel. Ook toen scar be prepared ging zingen… had ik eerst niet eens door dat dat het was? Een goeie minuut later had ik het pas door eigenlijk. Wow… man ik vond dat ze die liedjes wel echt tekort deden. En ook vond ik die stemacteurs vaak wat minder goed? Zo deed John Oliver het wel ok als Zazu, maar hij is geen Rowan Atkinson man sorry. Verder hadden ze zeker wel wat leuke aanpassingen gedaan. Zo vond ik alles met Timon en Pumba wel leuk, en vooral dat stukje met ’ the lion sleeps tonight’.

Verder ben ik naar de film good boys geweest en ik heb er eigenlijk bizar veel om gelachen. Was echt een beetje verrast erdoor eigenlijk want ik verwachtte er drie keer niks van haha.

Ik ben vorige week ook nog naar IT2 geweest, en hoewel ik hem wel vermakelijk vond, vond ik hem niet zo goed als deel 1.

Samenvatting

Ook vond ik het einde echt vet lame? Dus je doet al die teringmoeite om die clown te doden eigenlijk? En dan versla je hem door hem ’ Maar een clown’ , te noemen? Het is toch ook een clown?!!? Wtf man, en dan werd ie een soort baby? Ik vond het echt een heel vaag einde. Ik snap wat ze ermee wilden zeggen, maar het was gewoon echt heel erg lame naar mijn mening hahaha. Maar goed dat IT nooit eerder naar ’ Hij was maar een clown’ , van Ben Kramer geluisterd heeft, hij was gelijk dood gebleven :joy:

4 likes

Ik ben naar Ad Astra geweest gisteravond. Je merkt echt wel dat ‘Oscar bait season’ weer van start is. Een film met heel veel mooie beelden, maar traag en quasi diep zonder echt diep te gaan. De acteurs zijn prima, maar hoewel het heel hard zijn best doet vond ik het toch wel tegenvallen.

En als je enige waarde hecht aan de Bechdel test, daar slaagt die bij lange na niet voor. Er zijn nauwelijks vrouwelijke personages. Degene die er zijn hebben nauwelijks tekst. En ze praten al helemaal niet met elkaar.

1 like

Zo eens, echt een mega trage film. Verwachte beetje kwaliteit van inception ofzo, maar was echt geen topfilm dit.

Dit topic gaat alleen over recente films, maar heb pas the godfather gekeken (was erg onder de indruk, had ik eigenlijk niet zo verwacht) en the favorite. Echt een heerlijk gestoorde film.

2 likes

Ik ben naar Hustlers geweest. Totaal niet voorbereid dus dacht dat er een soort comedy zou komen. Even omschakelen dus maar vond hem wel heel goed. En mijn god wat ziet Jennifer Lopez er verdomd goed uit

2 likes

Ik ga vanavond naar Hustlers. Vooral vanwege Jennifer Lopez. Ben benieuwd :grin:

The Favorite staat ook nog op mijn lijst, vind het jammer dat ik die niet meer in de bioscoop heb kunnen zien.

1 like

Ik ben gisteravond naar Hustlers en The Kitchen geweest. Vond Hustlers heel leuk, grappig en wow J.Lo! The Kitchen vond ik vreselijk slecht, het was geen geheel maar eerder allemaal losse fragmenten aan elkaar die samen een slap verhaal moesten vormen.

Ik vond the hustlers ook leuk. En jlo,wauw wat een prachtwijf. De mensen waar ik mee was vonden de film te heftig en te veel op seks/strippen gericht. Goh, denk ik bij mezelf, dat zie je toch ook in de trailer

Heeft iemand trouwens al de Downton Abbey-film gezien? Ik heb van de serie een aantal seizoenen gezien maar niet alles dus ik vraag me af of je de film ook makkelijk kunt kijken als je niet de volledige serie hebt gezien en niet dat je anders bepaalde karakters/ belangrijke gebeurtenissen hebt gemist waar misschien in de film op wordt voortgeborduurd.

Je kan hem makkelijk kijken zonder de gehele serie te hebben gezien. Voordeel van dat jij al wel wat seizoenen hebt gezien is dat je waarschijnlijk nog wel weet wie iedereen is. En anders pak je dat heel snel wel op. Zijn misschien een paar dingen die je dan niet weet die in het laatste seizoen ofzo zijn gebeurd. Maar dat is echt minimaal. Ik viond het echt een leuke film!

3 likes

Top, bedankt voor je reactie!

Zit eindelijk in de bios om IT te kijken. In m’n eentje want vriendin durfde niet. :smiley: Heb eerst nog bij AH broodjes en bietensap gekocht. En als ik het gezonde eten op heb. Heb ik nog een Ritter sport puur. Ik ben er helemaal klaar voor.

5 likes

Voorstukje van nieuwe film Doctor Sleep.
Boek van Stephen King. Lijkt me goed.

Voorstukje van Haunt is echt te eng.

Voorstukje over een app die voorspelt hoe lang je leven nog duurt. Countdown heet de film. Ook al zo eng.
:grin::grin::grin: