Hahah daar ben ik blij mee!
De avond voordat ik Once upon a time in hollywood zag, heb ik een docu gezien over Charles Manson. Wist hier wel de algemene verhaallijn van, maar door die docu wordt het allemaal nog wat duidelijker. Wel een aanrader om die te kijken voor je naar de film gaat.
Vond de film echt geweldig trouwens!
Ja, achteraf wel! Vriend had dit gister nog uitgelegd. Maar als je dat verhaal niet kent is het best lastig haha!
Vind je dit echt algemene kennis?
Ja ik vind het eerlijk gezegd ook algemene kennis. Heeft zo’n grote invloed gehad. Maar fijn dat je het nu begrijpt!
Oh ik vind dat echt niet onder algemene kennis vallen. Ik ken het verhaal omdat ik me graag verdiep in moordzaken etc, maar ik kan me voorstellen dat, zeg mijn vriend, hier niets van weet.
Heeft iemand de documentaire Ask Dr. Ruth gezien? Love it <3
Ik vind het zelf ook niet onder algemene kennis vallen maar misschien vind ik dat omdat ik het niet ken Mijn algemene kennis is best goed over ‘t algemeen
& @Luzarl ik vind mijn algemene kennis best ok, maar ik had echt geen idee… ik vind het wel rete interessant dus ga me er nog wel in verdiepen!
Weet je nog de titel van de documentaire?
Manson: The Lost Tapes. Dit was trouwens toch niet op Netflix kom ik net achter. Zag wel dat hij afgelopen week ook op npo 3 te zien was, dus misschien is het ook wel te bekijken via npo. Vond de documentaire zelf niet heel goed, maar het was zeker handig voor de informatie.
Thanks! Was naar aanleiding van je berichtje Netflix al aan het afstruinen, maar kon niks vinden. NPO dus!
Draait die in de bios? Zit te zoeken maar niet bij ons dan
Dit was een voorpremière, de 29e gaat ie officieel uit!
Ahaaaa! Nog even wachten dus, Tnx.
Angel has fallen gezien net! Weer lekker veel actie zoals de eerdere films . Vond hem gewoon lekker wegkijken, veel adrenaline en spanning haha
Heeft iemand blinded by the light al gezien? Ik heb echt het idee dat na Bohemian Rhapsody er ineens allemaal muziekfilms komen. Ook Rocketman en Yesterday al en nu deze! Maar wel heel leuk denk ik
Ja, ik vond hem erg leuk! Wel heel anders dan de andere films die je noemt, maar ook een goede film!
Ik heb hem gezien en vond hem echt heel erg goed. Ik vind ook wel dat er veel muziekfilms komen, maar dit is naar m’n mening alleen van de betere. Het draait hier namelijk niet om de artiest/band, maar er wordt echt een verhaal van een persoon verteld.
Love muziekfilms <3