Ik ga ook morgen
Ik! Maar ben minder enthousiast als jij Leo en Brad samenvond ik geweldig! Ook de setting echt super goed gedaan, maar de rest? Het verhaal? Echt zo raar.
Moet er wel bij zeggen dat dit mijn eerste Tarentino film is. Zal vast meespelen haha!
Ik vind het altijd heel knap bij zijn films dat ik regelmatig het idee heb ‘waar kijk ik naar?!’ en dat het me tegelijkertijd ontzettend boeit. En ik heb me kapot gelachen om het stuk na het uitlaten van de hond
Goeie film! Ik moet wel zeggen dat ik de film zonder voorkennis wat vaag vond. Naderhand viel alles op z’n plek natuurlijk. Alleen is de opbouw dan wat langdradig
Iedereen lijkt enthousiast, ik zit me nog steeds zoveel af te vragen.
Ik mag van mijn vriend geen Tarentino films meer kijken hahaha
Haha heel herkenbaar. Je blijft kijken, mooie beelden, karakters en sfeer - dat intrigeert allemaal. Alleen denk ik af en toe toch ook wel ‘uh… waar gaat dit nou heen’. Tot de laatste 15 min hahaha hele zaal ging ook stuk.
Bij mij liepen er verrassend veel mensen nog weg uit de zaal trouwens, snap er niets van. Begon ook pas na 1,5 uur en zelfs mensen die t laatste kwartier weggingen. Dan zit je er zo lang, ga je voor de ontknoping weg!
Ik ben gister geweest en vond het helemaal niks Ik denk dat ik de magie van Tarantino-films gewoon niet begrijp. Mensen in de zaal gingen ook helemaal stuk op momenten die ik helemaal niet grappig vond haha. Vond alleen Leonardo en Brad samen leuk
Ja dit! Ik heb me best vermaakt hoor, daar niet van. Maar gewoon niet mijn type films.
Ik was gister naar de nieuwe fast& furious. Die kun je wat mij betreft ook gewoon overslaan. Heel erg oppervlakkig en eigenlijk gewoon slecht.
Helemaal mee eens, was echt een aaneenschakeling van actiemomenten zonder fatsoenlijk verhaal. En echt slechte humor en onrealistische dingen. Mijn vriend stelde het voor en ik zat met deel 1 en 2 in mijn hoofd en dacht oke dat was best leuk. Maar dit was echt niet mijn ding. Moet wel zeggen dat veel mensen in de bioscoop hardop zaten te lachen dus smaken verschillen.
Ahh ik had me dit weekend zo verheugd op de nieuwe tarantino film en toen wilde ik mn vriend meenemen naar de film als verrassing. Zei hij: oh de verrassing is toch niet om naar de Tarantino film te gaan toch? Want volgend weekend ga ik met vrienden. Echt stom dus nu heb ik hem nog steeds niet gezien
Laten we voorop stellen dat dit soort films niet aan mij besteed zijn, ondanks dat ik me prima heb vermaakt. Maar:
- wie george was en wat zijn toevoeging aan het verhaal is
- waarom is Cliff vrij gesproken van de moord
- waarom we een heel stuk hebben moeten zien hoe die chick naar de bios ging
- sowieso hadden die buren net zo goed weggelaten kunnen worden want voegde voor mij niks toe. Behalve dat ze rete knap is haha!
- waaaaaarom zoveel smerige voeten in beeld
Samenvatting
Je herinnering klopt wat dat betreft ook, want ‘in real life’ is Sharon Tate ook vermoord door Manson. Maar in de film loopt het dus wèl goed af (in tegenstelling tot de realiteit)
Samenvatting
Haha ik las @ParisDarling haar bericht te snel dus ik ben haar iets aan het uitleggen terwijl ze het gewoon al goed zei… Neverminddd. In opdracht van inderdaad!
Ik ben naar Aladdin geweest en het eerste kwartier vond ik het echt helemaal niks. Uiteindelijk kwam ik er wat beter in en begon ik de film zelfs leuk te vinden.
Heeft er iemand al Scary stories to tell in the dark gezien? Ik ben heel benieuwd!
Ik heb net dus once upon a time ik hollywood gezien en ik snap niet wat mensen er eigenlijk raar aan vinden of wat je er niet aan kan snappen of wat er dan ‘anders’ is aan een Tarantino film. Ik vond het eigenlijk een hele normale film? Met een logisch verhaal
Heb net A Rainy Day in New York gezien, vond het echt weer een fijne Woody Allen film.
Oja trouwens ik zat dit nog even terug te lezen
Ken je Sharon Tate? Weet je wat de Manson Family is? En weet je wie die man is die langs kwam bij het huis die zei dat hij een vriend was van de vorige eigenaar? Ik denk dat je dan de film heel veel beter gaat begrijpen!
Als je het niet weet dan spoiler:
Sharon Tate (de ‘chick’ in de bios) is in het echt dus vermoordt door de Manson family. Zij was actrice en haar man Roman Polanski regisseur, zij bestaan echt. De Manson family waren al die mensen op die ranch. En dus die vier tieners die naar het huis van Brad Pitt en Leo kwamen. En dat meisje dat met Brad meeliftte ook. Het was een sekte. George leende grond aan hun. Die man die kwam vragen waar de eerder eigenaars van dat huis waren was Charles Manson, de sekteleider. In het echt is Sharon Tate, hoogzwanger, samen met haar huisgasten, vermoordt door drie sektegangers. Maar in de film mept Brad Pitt ze allemaal neer. Biedt dit meer context?
Omg nu pas valt het (grotendeels) op z’n plek. Is dit algemene kennis die ik mis??? Of iets wat vaker in zijn films naar voren is gekomen?