Bioscooptopic

Haha, ik zei precies hetzelfde toen de film was afgelopen. Maar hoe langer het afgelopen was, hoe beter ik 'm begon te vinden

Hahahahaha 9 uur later en ik ben de film nog steeds aan het verwerken

1 like

Ik! En ik vond hem grappig. Niet breathtakingly amazing, maar wel een vermakelijke film.

1 like

Hier hebben ze makers van de film echt niét over nagedacht. Ik weet dat Fast & Furious nooit een hoogstaand verhaal heeft maar dit is wel erg.

Ik heb eindelijk mijn vriend zover gekregen om met mij naar de Lion King te gaan in 3D en hij vond het net zo fantastisch als ik! Ik heb ook echt een paar tranen gelaten, zo mooi!

2 likes

Ben net naar Richard Says Goodbye geweest. Erg mooi maar ik ben wel een beetje bevooroordeeld want Johnny Depp speelt de hoofdrol en ik ben fangirl nummer 1.
Maar sowieso een mooie film, wel redelijk traag en veel dialogen maar dat past ook bij het verhaal.

Ik ben vandaag naar midsommar geweest en wow, zo absurd hahahah. De film duurt 2,5 uur maar is geen moment langdradig geweest

Ik heb altijd na een tijdje dat ik het zat ben in de film. Hoelang ‘ie ook duurt; op een gegeven moment ben ik er echt klaar mee. Terwijl ik heel vaak, net na de film, echt de film mooi kan vinden en nog een keer zou willen. Ben echt ongeduldig.

Midsommar vond ik ook lang en was echt misselijk aan het eind, maar met terugwerkende kracht ben ik echt blij dat ik ‘m heb gezien. Gek hoe dat bij mij werkt.

2 likes

Omg 52!!! Ik dacht 35. Wauw hahaha

Ja ik vond die ook super tof

1 like

Ze wilden vast iemand van zijn eigen leeftijd casten, maar kwamen er toen achter dat een actrice an zijn leeftijd gewoon al een ouwe moeke is die achter de geraniums mutsjes voor koude pinguins breit /s.

en de thumbnail van deze zegt al genoeg

Is Midsommar echt zo erg
 wil er heen vanavond maar hou niet zo van bloederige taferelen :sweat_smile:

Wel bloederige stukken, ja!

1 like

Kan iemand mij het uitleggen zit hier echt van dafuq did i just watch :open_mouth:

Nee kan niemand
Maar die youtube video met ending explained hielp mij wel een beetje

1 like

Thanks ga ik die thuis kijken.
Ik vond hem heel erg meevallen. Zat steeds maar te vreten als een idioot want ik dacht straks ben ik misselijk en dan hoef ik niet meer.
Maar dat gebeurde dus niet haha.

2 likes

Ohhh en yes eindelijk na 2,5 jaar wachten hebben ze in Zwolle eindelijk bios trays.

Net the art of racing in the rain gezien, dikke tranen en alles. Van dezelfde maker als Marley & me, zegt genoeg :frowning:

Ik heb gisteren A Wolf’s Call gezien. Een franse film over mariniers op een onderzeeĂ«r. Het deed me wat denken aan Hunter Killer die vorig jaar uitkwam, alleen zonder de overdreven Hollywoodsaus. Echt een goede film. Een drama met ook grappige momenten en actie. En ik werd wel echt meegesleept door de film. Leuk voor een druilerige dag.

1 like

Ik ga morgen! Heel benieuwd :grin:

1 like