Bioscooptopic

Ik ben net geweest en ik vond het verschrikkelijk. Op een gegeven moment dacht ik alleen maar: wanneer komt het einde!!! Werd gewoon misselijk van al dat bloed.

In mijn bioscoop draait de Lion King vandaag gewoon 10 keer
 Ik vind het vrij vervelend, omdat er dus geen ruimte meer is voor andere films. Het aanbod hier is zo klein nu

1 like

Ik ben geweest en ik vond 'm fantastisch. Je moet geen typische horrorfilm verwachten, want dat is het niet. Het is meer dat je weet dat er iets gaat gebeuren, maar de vraag is alleen wanneer. Maar ik vond het verhaal heel sterk, de styling en ook de keuzes die gemaakt zijn wat betreft effecten.

3 likes

Ik was van de week naar de Lion King en het geluid stond zĂł hard dat ik op een gegeven moment mijn vingers in mijn oren stopte toen Timon en Pumba begonnen te praten.

Ik ben net naar midsommar geweest en ik vond hem fantastisch :heart_eyes: zo mooi gefilmd ook allemaal. Hij deed me denken aan mijn favoriet the wicker man (de originele, niet die met nicolas cage :-1:t2:) alleen vond ik deze zelfs nog beter

3 likes

Hoe vinden jullie iMax 3D? Ik moet veel tijd opvullen vandaag en de nieuwe Fast&Furious draait in iMax 3D, maar ik word snel misselijk van slechte 3D. Is iMax een beetje oke?

Iemand al naar the Hustle met Anne Hathaway geweest?

ja maar wel al 2 maanden geleden ofzo, draait die dan nog?
vond het echt een grappige film!

1 like

Ik ben toch maar naar de Lion King geweest, maar meh. Ik had niet superhoge verwachtingen (maar dat ligt er meer aan dat ik ‘live action’ remakes niet nodig vind), maar ik vond het gewoon echt een stuk saaier dan de animatiefilm. Ik begrijp wel dat dieren geen gezichtsuitdrukkingen hebben, maar ik vind het echt wat missen. Het kwam zo 
 doods? over zo.

Was ook naar Men in Black International geweest (want heb nog tijdelijk een Unlimited pas dus alles eruit halen haha) en die vond ik best prima. Keek makkelijk weg, geen hoogstaand niveau though.

2 likes

Ik ga vanavond naar Stuber, want heb echt even zin in dom vermaak haha

Ik vind IMAX3D mooier dan gewoon 3D. Het beeld is scherper en het geluid is beter. Maar ik heb geen idee of je er niet misselijk van wordt, want ik heb nooit last van 3D beelden.

Ik ben gegaan en ik vond het leuk maar het 3D had voor mij geen meerwaarde verder

Kon je wel tegen IMAX3D of maakte dat niks uit?

Ik heb hem ook gezien in 4DX. Prima film, grappig, veel actie maar vergelijkbaar met de andere F&F films.

Ik werd niet misselijk, gelukkig. Wat is 4dx?

Ik heb echt als een baby zitten huilen bij the lion king. Tranen over mijn wangen :see_no_evil: Vond het in tegenstelling tot velen best een mooie film, al zal dat 90% jeugdsentiment zijn. Verder vond ik Timon en Pumbaa echt de beste toevoegingen op het originele script hebben. Leuke humor!

3 likes

Gelukkig! Altijd goed om te weten.

4DX is 3D met daarbij bewegende stoelen, licht, wind, geur en regen. Dus ik denk dat dat voor jou geen aanrader is.

Ik ben naar een 5D seksbioscoop geweest van 10 minuten en moest mn kots inhouden dus ik denk het niet hahaha, bedankt!

4 likes

Je moet dit echt even uitleggen
 5D?!

Ik heb Midsommar gezien en ik vond hem echt niet leuk.
In een spoiler want wellicht verklapt mijn mening te veel

midsommar

Ik vond het gewoon echt naar om te zien. Bloederige moorden, een creepy sfeer, geen goed einde, heb ik in films allemaal geen moeite mee. Maar dit was gewoon naar.
Ik vond er ook totaal geen verhaal in zitten. Geen enkele (anti)climax of een vorm van strijd oid. Vanaf het begin wist je dat er iets ging gebeuren, maar eigenlijk gebeurde ‘het’ niet echt. Er was niet echt een grote gebeurtenis, want ze waren zo meegaand in alles. Na de pauze is er geen woord meer gesproken (op Zweeds na), ze keken niet eens naar elkaar en als ze dat al deden was het zonder emotie, zonder dat je wist wat ze dachten. Je zag hoe dat festival ging, maar dat vind ik dus niet echt een sterk verhaal.
Nou het is wel duidelijk dat ik het helemaal niks vond.

1 like

Ik ben zojuist naar midsommar geweest en ik ben nog steeds aan het verwerken wat ik zojuist heb gezien hahahahhaa wtf

1 like