Bioscooptopic

Heb 'em ook net gezien en was ook verward door Be Prepared!

Verder natuurlijk janken als een klein kind, maar als ik erover nadenk niet met alles blij. (Vooral dat ge-adlib van Beyonce had van mij niet gehoeven.)

Wel heel blij met Seth Rogen als Pumbaa, dat werkte als een trein!

Ik was vanavond naar Stuber, echt grappig! Aanrader als je even lekker wilt lachen.

2 likes

Ik ga morgen naar Toy Story, vriend moet onder lichtelijke dwang mee. Hij schaamt zich er voor :joy:

Ja was bij Coco vorig jaar ook, hij stelt zich aan haha

1 like

@Blush Idd bij alle Pixar films hoeft hij zich geen zorgen te maken! Maak alleen niet de fout om naar de Nederlandse versie te gaan, want dan zit je tussen de kleuters :disappointed_relieved:

1 like

Neee haha! De engelse, en pas in de avond. Komt goed!

Voor de mensen met een Pathé unlimited pas: hebben jullie een normale of een gold pas? Ik wil er een aanschaffen maar twijfel of je die €8.50 extra per maand voor Gold er nou echt uithaalt. :thinking:

Zit er trouwens echt een verschil tussen een 3D-bril en IMAX 3D-bril? Ik heb al een zo’n Pathe bril hier liggen, maar geen idee welke van de twee en of dat nou echt uitmaakt haha.

Ik heb een normale, maar als het even kan vermijd ik 3D-films. Vind het vaak niet veel toevoegen.
Geen idee hoe het met die brillen zit.

Ik heb een gold pas en gezien ik het liefst naar Imax 3D films ga, haal ik die extra kost er echt wel uit.

Er is een verschil tussen reguliere 3D brillen en Imax 3D brillen. Op de Imax bril staat dat het een Imax bril is. Ik heb nog niet geprobeerd om met een reguliere 3D bril een Imax 3D film te kijken, maar wel al mensen gezien die dat deden en dan de zaal verlaten om snel een Imax 3D bril te kopen.

Ik ben trouwens ook naar de Lion King gegaan en hoewel ik het allemaal wel leuk vond om te zien, vind ik het toch geen spetterende film zeg maar. Aladdin vond ik dan veel beter als remake.

2 likes

Ik heb ook de normale. Ik ga liever niet naar 3D dus dan haal je het er niet uit, maar dat ligt er dus aan waar je vaak naartoe gaat.

De brillen maken wel echt verschil! Een normale 3D bril werkt gewoon helemaal niet bij IMAX, dan ziet het er hetzelfde uit als wanneer je geen bril ophebt.

1 like

Ik haal dat er niet uit want ik hou niet van volle zalen dus ga vaak niet naar de films die op dat moment imax draaien. Die brillen zijn wel echt anders trouwens, imax moet je bij ons altijd bijkopen (1,50 volgens mij om te lenen 1x) en gewone 3dbril koop je eenmalig en kun je dan blijven meenemen. Ik ging een keer naar een gewone 3d film met mijn gewone 3d bril en toen bleek er een fout te zijn gemaakt en de film alleen imax 3d beschikbaar te zijn en kregen we allemaal andere brillen. Ik zou ze dus niet wisselen ; )

2 likes

Ik heb een gold pas. Ik ga vaker naar IMAX, 4dx, 3d dan een andere versie. Meestal kijk ik alleen 2d als de film niet in 3d of iets anders uitkomt. Dus ik haal het geld er wel uit.

2 likes

Ik heb nu een maand de gewone pas, maar ik twijfel om de gold te nemen. Ik merk dat ik soms wel naar 3d wil, maar dan niet ga vanwege die 1.50

1 like

ik heb nu ong 10 jaar een gewone @Dombo en eigenlijk nooit echt een gold gemist
ik houd niet zo van 3d films, af en toe pak ik een 4dx film waar ik dan eenmalig voor bij betaal, maar ja dat is ook niet zo heel vaak

@Jammerwel ja was gaaf!

2 likes

Ik heb Yesterday gezien maar vond hem een beetje saai. Het zo’n makkelijke-weg-kijk-film. (zeg je dat ook bij films? boeken kunnen makkelijk weglezen, nouja jullie snappen wat ik bedoel)
Maar ik vond hem daardoor niet zo interessant. Wel gewoon een luchtig leuk verhaal hoor, maar voor mij niet echt de moeite waard.

Le Jeune Ahmed daarentegen. Die vond ik heeeeel goed. Echt een film die nog een tijdje in je hoofd blijft zitten. Verhaal was goed neergezet en een heel sterk einde. Zet je aan het nadenken en geeft inzicht in het leven van een radicaliserende jongere. Een aanrader. Ik ben ook benieuwd naar Weldi, ik denk dat ik die volgende week ga kijken.

1 like

Ik ben het met je eens wat betreft Yesterday. Je ziet ook dat het plot een beetje kunstmatig ingewikkeld gemaakt wordt om wat spanning op te bouwen. Terwijl er eigenlijk weinig diepte in het verhaal zit. Het is wel vermakelijk maar niet echt een film die blijft hangen. Ik kan me voorstellen dat het voor Beatlesfans overigens wel leuker is.

1 like

Net naar Toy Story geweest. In het begin leek een vierde film mij niks omdat het voor mij bij 3 al afgelopen was maar dit hebben ze mooi en leuk gedaan. Hele leuke nieuwe karakters die het verhaal weer interessant maken.
Toy Story blijft toch wel mijn favoriete Pixar film :heart:

1 like

Ik moest 2 keer huilen bij The Lion King. En ik vond het ook mooi om te merken dat de hele zaal doodstil was. Dat is vaak wel anders…

Wie heeft midsommar al gezien? Ik twijfel om te gaan

Oo jammer! Ik had best hoge verwachtingen, vooral omdat ik het concept van het daglicht heel interessant vond en benieuwd was hoe ze daarop hebben ingespeeld. Ik vind sowieso vaak horrorfilms die in de bioscoop draaien niet eng