Bioscooptopic

Same.

Ik heb trouwens afgelopen week De Libi gezien. Ik heb altijd lage verwachtingen bij Nederlandse films, maar deze vond ik erg goed. Grappige film, goed geacteerd. Goed verhaal.

Stuber heb ik ook gezien. Op basis van de trailer had ik een andere film verwacht, maar ik was positief verrast. Het is een redelijke comedy. Als ik tussen 2 comedies moest kiezen zou ik eerder voor Long Shot gaan, maar deze is ook leuk.

1 like

Ik heb Stuber net gezien en ik vond hem echt leuk! Heb erg veel gelachen

1 like

Ik heb Richard Says Goodbye gezien, hele goede film. Grof en platte humor maar wel een mooie boodschap. Echt een aanrader.

In Apeldoorn is elk jaar eind augustus het openlucht filmfestival. Op 26 aug komt de Zweedse horror film Midsommar. Ik zoek gezelschap, wie wil en durft mee? De sfeer van dit festival is altijd heel goed.

1 like

Spiderman vond ik veel leuker dan ik van te voren naar aanleiding van de trailers had verwacht! Best spannend en zag er ook mooi uit.

Aah spoiler werkte niet, dan laat maar haha. Wil niks spoilen!

Ik ben van de week ook naar Spiderman geweest en vond hem echt heel leuk. Vind de acteur die Spiderman speelt ook echt goed passen bij de rol en de effecten waren ook echt tof.

Gisteren ook Men in Black gezien en vond die op zich ook wel vermakelijk, maar iets te veel flauwe momenten. Ik was ook helemaal verrast dat het een soort sci-fi actie film was omdat ik de normale men in black nooit heb gezien :sweat_smile:

wauuuuw jongens ik heb echt net m’n favo film van het jaar gezien!

Ruben Brandt, collector

was naar de voorpremiĂšre, eigenlijk zou er nog een introductie praatje zijn maar diegene was ziek. Maar wow, veel leuker dan ik had verwacht n.a.v. de trailer (zie onder)

1 like

Ik vond Spiderman verrassend leuk!

Verder zit ik momenteel in een bioscoopdip voor het eerst sinds ik mijn Pathé-pas (8 jaar) heb. Ik zie wel trailers van films die me wel aardig lijken, maar al een tijd niks meer van waaaauw daar moet ik heen.

Gister naar Annabelle Comes Home geweest. Het verhaal is niet heel bijzonder, maar creepy is hij wel weer. Ik vond hem leuk!

The Lion King was amazing!! Zo goed!!! :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::star_struck:

Morgen naar the Lion King!!! Zoveel zin in.

Ik was vorige week naar Midsommar. Ik had alleen niet helemaal gezien want voor’n film het was en ik dacht dus dat het zoiets als Festen was. En ik had 'm ook uitgekozen omdat ik dacht dat er dus wel Engelse subtitles bij zouden zijn (want was in UK) omdat het een Zweedse film was (dacht ik) en die lang duurde (had wat tijd te overbruggen).

NOU little did I know. Die film is 1. niet Zweeds en 2. een horrorfilm. Ik vind horrorfilms wel leuk, maar ik raad deze film niet aan. Mooi gefilmd wel, en het verhaal is ook wel interessant, maar het was een shock-cinema en ik vond de gore echt afdoen van het verhaal. Was ook allemaal niet zo nodig geweest wat mij betreft.

De regisseur van Festen is wel al bezig met een nieuwe film met Mads Mikkelsen erin!! mad smikkelsen :heart_eyes:

4 likes

Ik heb de Lion King ook gezien. Ik vond hem wel okĂ©. Ten opzichte van het origineel voegt het voor mij weinig toe. En een zo’n realistisch mogelijk dier te zien praten/zingen werkt gewoon niet voor mij. Alles komt voor mij wat vlak over.

Vanmiddag The Lion King in 3D xd wezen kijken. Het was prachtig!

1 like

ik ga lion king in 4dx 3d zien! erg benieuwd

En en en?

Ik heb de Lion King ook gezien! Ik was best wel teleurgesteld helaas

Ik vond hem dus ook niet zo top. Wel leuk, maar ik miste de wow-factor een beetje. Super mooi gemaakt, maar toch iets te realistisch om te matchen met het verhaal.

Daarna was ik naar spider man, helaas ook geen enorme top.

Dat inderdaad! Heb nog even wat oude scùnes terug gekeken uit de animatie film, vooral het hele ‘be prepared’ nummer. En dan steekt de live action er toch wel verdomd mager tegen af.