Bioscooptopic

Ik ben net naar Yesterday geweest en ik heb erg genoten.
Spoiler alert:

dat gedeelte dat hij naar John ging vond ik zo mooi. Emotioneel zelfs. En dat een simpel leven juist een succesvol leven is vond ik een mooie reminder. Dat stukje over Oasis vond ik heel goed: zij vonden zelf dat ze beter waren dan de Beatles. Deze film impliceert juist dat ze zonder de Beatles niet bestaan hebben! Over die andere dingen heb ik nog niet nagedacht verder.

3 likes

Wow, makes sense!

Yesterday

Vond het ook wel iets hebben dat John Lennon er in zat, beetje random opeens dat wel. Want als de Beatles nooit bestaan zouden hebben zou hij natuurlijk gewoon nog geleefd kunnen hebben

Yesterday Spoiler Ja en juist mooi dat hij bestond, niet per se als lid van de Beatles. Deze wending vond ik echt de film extra bijzonder maken.

Mijn moeder heeft me de hele middag uitgelachen omdat ik naar Toy Story ging vandaag, maar hij was zo leuk!

Ducky en Bunny met de manieren waarop ze de sleutel van dat omaatje zouden afpakken, mijn favoriet.

4 likes

Goede uitleg! ik wist niet dat Oasis dat van zichzelf vond, maar nu snap ik het haha

1 like

Nee, maar ik ga het zo wel even maken! :blush:

1 like

Ik wil graag naar Mia and the white lion. Iemand al gezien? Zin om mee te gaan? Omgeving Apeldoorn, Deventer Zutphen.

Ik was vanmorgen naar Apollo 11, echt indrukwekkend om te zien hoe dat allemaal ging, mooie beelden! Was m’n eerste keer in m’n eentje naar de bios, zo heerlijk. Dat ga ik echt regelmatig blijven doen

3 likes

Ik zag daarstraks “Booksmart” en vond hem heel leuk! Echt dikke tip

Ik ben een paar weken terug naar ‘Five feet apart’ geweest. Gaat over een jongen en een meisje die allebei taaislijmziekte hebben en elkaar niet mogen aanraken.
Vond het echt een hele mooie film, zeker een aanrader!

1 like

Ahh die heb ik een tijd terug ook gezien! Wordt hier in de bioscoop nu weer ‘herhaalt’ omdat het zomer is. Vond het ook een hele mooie film! Weet nog wel dat ik die beelden in de raket zo heftig vond omdat het zo schokte.

Toy Story 4 aan het kijken (nu pauze), maar hij is wel weer grappig!

1 like

Ik wil ooook. Beloofd om samen met een vriend te gaan maar hij is heel erg druk dus ik moet nog geduld hebben
 haha

Veel plezier nog!

1 like

Iemand al Annabelle gekeken?

Ja, ik. Het verhaal is niet heel sterk, maar hij is wel vermakelijk en de sfeer is wel creepy.

2 likes

wie gaat hier naar de lion king?

ik wil graag maar ik denk dat ik moet huilen.

Ik zeker!

Aladdin was mooi en wat zijn al die mensen knap en onze Nederlandse marwan gewoon als jafar zoo stoer!

3 likes

yesss leuk!

ik zit hier keihard om te janken what is happening to me

1 like

Ik!!! Ik ga denk ik minstens 4x ik kijk hier zo lang naar uit + ben mega Beyoncé fan dus alles om haar stem te horen

1 like

Ik vind sowieso dat Toy Story echt wel ‘enge’ dingen heeft, die aap uit 3 bijvoorbeeld! Of die baby met dat kapotte oog en nu in 4 die poppen inderdaad!

1 like