Bioscooptopic

Is de sneak preview bij jullie Pathé ook op dinsdag?

Aaaah shit! Heb net kaartjes gekocht voor morgen

Ik ben gisteren naar Yesterday geweest en ik vond het wel een hele leuke film! Smaken verschillen, I guess

Wat vond je van:

Samenvatting

Dat John Lennon gedeelte? Ik vond het er zo vaag ingepropt ineens. Snapte het niet helemaal. Het einde leek een beetje afgeraffeld ofzo, dat 'ie op het podium vertelde dat hij had gelogen en that’s it, ze leefden nog lang en gelukkig. En die 2 random “fans” ineens, denk dat ze er veel meer uit hadden kunnen halen!

Spoiler Yesterday

Op zich was dat vaag maar ik vond het ook heel mooi en onverwacht. Een soort alternatief leven wordt er geleid. Die twee mensen die het zich ook herinnerden hadden inderdaad geen toegevoegde waarde aan het geheel.

1 like

Gisteren Tot Story gekeken met mijn vriend, vanavond waarschijnlijk Toy Story 2 en misschien nog 3 en anders dit weekend. Hij heeft ze nog nooit gezien en ik wil naar 4! :smile:

1 like

Yup.

Oke ja hij viel tegen, de trailer was inderdaad leuker dan de film zelf. Het had zo veel beter kunnen zijn : (

Maar wat is Lily James een mooie vrouw :heart::heart:

Ik vond Yesterday heel leuk!

Ik vond dat gedeelte met John Lennon wel apart en ik had verwacht dat er nog een soort stroomstoring zou komen waardoor alles normaal zou worden.

1 like

Vandaag Booksmart gezien, vond 'm mega leuk!

Is ie té Amerikaans? Ik twijfel nog om te gaan

Best Amerikaans, maar ik vond 'm ook leuk.

1 like

Niet té, vind ik. Als je dit genre leuk vindt zou ik zeker gaan!

1 like

Ik was gisteren bij Yesterday, vond hem leuk maar snap iets niet

Spoiler

Waarom is er zo’n random mix van dingen die mensen zich opeens niet meer konden herinneren? Waarom kennen mensen wel Coldplay, Rolling Stones en Pepsi enzo, maar niet sigaretten, Coca Cola, Harry Potter, Oasis etc. Is daar een verband tussen ofzo? Waarom kunnen mensen zich precies die dingen niet en andere dingen wel herinneren?

2 likes

Ik vond Yesterday ook tegenvallen helaas…

Spoiler

In het begin vond ik het wel leuk, maar de plot leek op een gegeven moment echt nergens meer heen te gaan. Ik verwachtte nog een leuke twist ofzo, of in ieder geval dat de wereld uiteindelijk weer normaal zou worden, maar dat gebeurde gewoon niet. En dan dat einde, zo happy ever after en klaar… Vond het echt heel lame ofzo haha.

1 like

Ik ben vrijdag naar Long Shot geweest, vond 'em erg leuk. Minder hard gelachen dan ik had verwacht, maar dat maakte niet eens uit. Vond het echt een fijne film!

(En Pathé Breda heeft nieuwe stoelen die echt meeeeeegachill zijn, je kan ze uitklappen tot een half bed!)

1 like

Ik vond die ook echt heel leuk!

1 like

Far from home is geweldig!

Samenvatting

Ik ging dood om Jeroen van Koningsbrugge en de mid credit scene is geweldig! Wel jammer dat ik als enige in de bios zat te klappen :frowning:

1 like

Ik heb Spiderman Far from Home gezien. Echt een hele leuke film. Ik dacht van tevoren dat de trailer te veel verraden had, maar dat was niet het geval.

De film heeft een mid- en postcredit scene die allebei echt nieuwe info bevatten. Dus zeker blijven zitten achteraf.

@Vaiana Spoiler Spiderman FFH

Ik had van tevoren al op IMDB gekeken, dus ik wist al dat Jeroen van Koningsbrugge erin zat. Was dit ook het stuk waar je ging klappen? Wel heel frappant om Nederland door de ogen van een buitenstaander te zien. Echt cliché op cliché.

Nee, toen ging ik niet klappen hahaha. Ik had zo min mogelijk trailers en spoilers gekeken dus voor mij was alles bijna nieuw. Ik wist door de strips wel de plottwist, maar verder wist ik niks. Ik moest klappen toen J. Jonah Jameson in beeld kwam. Ik hoopte zo erg dat hij eindelijk weer terug zou komen en toen hij op het scherm van dat gebouw kwam had ik echt zoiets van: yessss!

1 like