ik ga hopelijk deze week naar de lion king zin innnn
Ik zag deze bij de sneak preview. Ik ben helemaal geen animatie of Disney fan
Ohhh, nu al? Hij is toch nog niet uit
Vanavond queen of hearts gezien. Wel interessant, was heel beklemmend
Ik wil woensdag/zaterdag/ dagje alleen, heeft iemand Yesterday al gezien?
Ik ging vandaag naar The Hustle en vond hem best leuk! Geen OMGAMAZINGBESTTHINGEVERRRR ervaring, maar heel vermakelijk
Yesterday is nog niet uit bij Pathé in Nederland. Morgen de ladies night en woensdag voor iedereen. Op basis van de trailers lijkt het me een leuke film, maar daar heb je niet zo veel aan.
Thanks, ja klopt maar dacht misschien in sneak preview ofzo. Ik heb de trailer ook gezien een tijd terug en hij leek me wel leuk.
Ik was net naar five feet apart! Heb zitten janken hoor, vond hem heel erg mooi!
Toy Story 4 was heel erg leuk! Er zat ook allemaal speelgoed in waar ik zelf nog meegespeeld heb vroeger.
Samenvatting
Vindt het personage van Bo ook echt een meerwaarde geworden
Apart! Hier draait hij al leek het.
Editie: het was een fout van de bioscoop denk ik want hij komt idd pas 17 juli. Balen
Ik ga vanmiddag naar die docu over Harvey Weinstein. Heeft iemand hem al gezien?
Ik vond Rocketman zoooo goed. Houd helemaal niet van de muziek van Elton John, maar dat maakte eigenlijk niet uit. Echt heel goed geacteerd ook door die hoofdpersoon.
Is dit een the fault in our stars achtige film?
Ik vond van wel
Ja vond ik ook!
Ja iets minder triest wel, bij TFIOS was ik vanaf de helft tot het eind constant in tranen. Dit waren slechts korte momenten aan het eind vooral
Toy story is leuk!
Ja, ik heb hem ook vanavond is gezien. Het is grappig, emotioneel en soort van eng. Maar vooral een heel goed verhaal. Echt een heel leuke film.
Ben net geweest, vond hem niet zo boeiend haha (sorry)
Had er denk ik meer van verwacht, de trailer vond ik leuker