Bioscooptopic

Ik ben gisteren naar Childs Play geweest en vond hem ‘gewoon’ leuk. Het is meer comedy dan horror.

Ik had eigenlijk verwacht dat het echt een remake van het originele verhaal zou zijn, maar deze is wel echt heel anders.
Echt een film die lekker wegkijkt en waar je niet bij na hoeft te denken.

Die oude Chucky is wel veel enger. Deze nieuwe pop is zooo raar😂

ik ben echt een schijterd en kijk 0 horror en thriller maar chucky kan ik echt met gemak kijken haha

Ik heb Men in Black International gekeken. Op zich een prima film, maar wel een beetje een herhaling van zetten als je de eerdere films gezien hebt. Het plot was niet heel verrassend. Ik vond het karakter van Kumail Nanjiani wel echt heel grappig en schattig.

Spoiler:

Ik vond de cameo van Anna Nooshin wel verrassend

Sparen jullie ook met Pathé all stars? Ik wil die 3D-bril :sunglasses:

2 likes

Jaa het gaat best hard vind ik. Heb al bijna 1000 stars en ben best lang niet geweest.

Ik ben een brildrager maar heb een hele chille clip on 3D bril gekregen haha heel fijn. Koffie voor 300 stars is ook nice. Welke bril bedoel je, dat wayfarer model? Of de pilotenbril?

Hoe kom je aan zon clip on?

Ik kwam erachter dat ik mijn gratis bril bij Mn unlimited abo nooit heb gekregen (ik had die met een code op moeten halen). Dus hebben ze voor mij de klantenservice gebeld en ik kreeg ‘m alsnog in de bios! Hij kwam er zelf mee van wil je de clip on aangezien je een bril draagt. Vgm zijn ze ook te koop!

Wil je in een spoiler vertellen hoe/waar je haar dan ziet?

Spoiler antwoord MIB International:

Wanneer agent M aankomt in het MIB kantoor in London zie je Anna op een groot beeldscherm wat er hangt. En zeggen ze iets in de trant van ‘het zijn altijd degenen waarvan je het niet verwacht’ en dan antwoordt M ‘Nee, van haar had ik het wel verwacht’. Dus je ziet haar letterlijk een aantal seconden op een scherm, ze heeft geen tekst o.i.d.

1 like

Ja was wel apart! Vond het vooral tof dat Les Twins in de film zaten, m’n all time favoriete dansers :two_hearts:

Hahaha dat was inderdaad echt uit het niets.

Ah nice, ik ben pas net begonnen met sparen, maar gaat idd best hard.

Wat handig zo’n clip on! Vroeg me laatst al af hoe mensen met een bril dat doen. En ik wil dat pilotenmodel. Draag normaal ook altijd (zonne)brillen met zo’n neussteuntje, dus lijkt me ideaal.

Jaa want normaal gesproken deed ik ‘m over mijn gewone bril heen maar dat kijkt niet fijn.

Oh dat zal echt chiller kijken ja! Als je er al aan gewend bent.

Ik heb vandaag Toy Story 4 gezien. Ik heb de andere delen niet gezien, maar ik vond hem erg leuk!

1 like

ik ging dit naderhand dus even opzoeken en dat is alleen in de Nederlandse versie zo! Amerika had Ariana Grande bijvoorbeeld en Engeland had weer iemand anders, dat hebben ze er later in geëdit als een soort knipoog. Verklaarde wel veel vond ik want ik begreep ook echt niet wat zij in die film moest, Amerika kent haar echt niet haha

3 likes

Ik ga vanmiddag! Lekker afkoelen in de bios met dit weer.

1 like

Toscaanse Bruiloft… Tenenkrommend, slechte dialogen en veel onsympathieke karakters.
Alleen Simone Kleinsma vond ik leuk

Nee, dat wist ik al. Maar ik vond het toch nog verrassend.

1 like

Haha, dan heb ik niks gezegd! Maar ja het bleef idd wel een beetje gek. Vond ‘m verder wel heel leuk! Niet per se supergoed of vernieuwend idd, maar wel leuk.

HOE DAN? Mijn Disney hart huilt, waarom heb je niet eerst de andere gekeken :scream: