Bioscooptopic

Movie 43, maar Spring Breakers was voor mij ook een goede tweede :confounded:

Was vandaag naar Aladdin in 4D, maar vond al die beweging van de stoel best afleidendā€¦ Vraag me af of het nu aan de film lag of dat dit altijd zo is want anders kan ik me echt niet voorstellen dat mensen heel vaak naar 4D willen :sweat_smile: De film zelf vond ik wel heel leuk dus daar lag het niet aan.

Ik heb Godzilla ook zo gezien, en werd helemaal door elkaar gerammeld op die bewegende stoel. Op een gegeven moment was ik misselijk, en kon ik de film niet meer goed volgen. Terwijl het allemaal niet zo ingewikkeld was haha. Kijk liever een film op een normale bioscoopstoel.

1 like

The beast in the jungle. Ik ben letterlijk in slaap gevallen

Ik ben gisteren naar Long shot geweest en heb zo gelachen (bijna gehuild van het lachen haha), vond hem echt heel grappig

2 likes

Long shot is leuk inderdaad. Had ik niet verwacht.

1 like

Omg, die was zo tenenkrommend slecht, met die vieze parels, wat een geldverspilling :joy:

ghosts of girlfriends past

Verliefd op Ibiza (heb verliefd op Cuba niet gezien haha)

Alleen de meest recente komen bij me op, de rest ben ik vergeten of heb ik verdrongen.

The Sun is Also a Star. Ik zat met 4 man in de zaal. Ik was de achterste persoon en verveelde me zo erg dat ik de synopsis ging opzoeken op mijn telefoon, op twitter was etc. Dus alsof ik een film thuis keek.

The House with a Clock in itsā€™ walls. Bij die film ben ik in slaap gevallen en ik had totaal geen behoefte om terug naar de bios te gaan om te zien wat ik gemist had.

Eindelijk naar Aladdin geweest, vond 'm ook leuk :grin: nu al zin in Lion King.

1 like

All you need is love, zo slecht hahaha. Fedja van huet speelt daarin, maar in 99% van alle scenes was hij aan het wandelen door de bergen

Baby Driver :face_vomiting:

Jaaa die heb ik laatst ook gezien en wauw ik was heel diep teleurgesteld. Vond het echt 3x niks

1 like

Wow die vind ik juist superleuk!

1 like

Haha ik vond er echt niks aan maar had ook verkeerde verwachtingen denk ik

Verliefd op Ibiza vond ik nog wel wat hebben ondanks dat het een slechte film is haha. Hartenstraat daarentegen vond ik echt helemaal niks

Ja ik vond m ook tof!

five feet apart: jankfilm! wel een oke film, leuk iedereen was aan het janken haha en gaf elkaar zakdoekjes <3

de libi: boven verwachting goed! echt een kijkje in het leven van amsterdamse jongens van een jaar of 16-18, niet meer naar school willen, denken money te kunnen maken met rap, treurig gezinsleven. een speelse film met een boodschap! zaten ook alleen maar stoere pubers in de zaal lol. een vriendin en ik waren echt wel onder de indruk haha. maar je moet er van houden

1 like

Gisteren eindelijk naar Aladdin geweest en ik vond het echt magisch :heart:

4 likes

Ik heb eindelijk Unlimited! Zondag ga ik naar Five Feet Apart en woensdagavond naar Toy Story 4!

3 likes