Bioscooptopic

Ik begreep het tijdsverloop ook niet zo goed, voor mij was dat een dooddoener want het leek me allemaal zo pril (slechts enkele maanden) en daardoor vond ik het allemaal erg dramatisch.

1 like

Searching was echt een goede film. Aanrader! Haha wow echt zo’n lamé review dit maar goed :joy:

ja die vond ik ook zó spannend! ff onwennig zo alles via een beeldscherm te zien, maar heel goed in elkaar gezet

1 like

Ik heb Bad times at the El Royale gezien en vond hem echt geniaal. Bijna kunstachtig goed haha. Sterk in elkaar gezet, soms ietwat langdradig maar was helemaal onder de indruk!

1 like

Ik heb hem gisteren toevallig ook gezien! Ik vond de ingrediënten van de film tof maar miste wel wat samenhang, het ging nu echt alle kanten op.

Ja ik ook haha alleen Tarantino of de Coen Brothers hadden dat wel klaargespeeld maar deze regisseur niet echt.

Mijn vriend en ik hadden vorige week die film gezien. Nog nooit zo teleurgesteld de bios uitgelopen… heel jammer want de film had potentie

1 like

Eindelijk A Star Is Born gezien. Mooi, maar niet extreem goed of zo. Allang blij dat ik niet hoefde te janken in het openbaar.

Hoewel

Moest wel even slikken toen die hond zo voor de garage zat :sob:

Ben veel te lang niet meer naar de bioscoop geweest (terwijl ik een abonnement heb). Even een inhaalslag maken komend weekend!

Dat vond ik ook het zieligste stukje! :frowning:

2 likes

Haha, dat raakte mij ook het meest.

Ik had verder wel wat @broodjepindakaas had, kon eigenlijk weinig sympathie opbrengen voor hem. Het maakte me eigenlijk eerder kwaad. Maar wel een mooie film verder, goed gefilmd en ik vond Lady Gaga ook heel goed acteren.

1 like

Van de week naar de Dirigent geweest. Ik vond het en mooie, interessante film.

Vanacht was er een Halloween nacht in onze bios. Halloween en hell fest werd er gedraaid.
Allebei super tof!
Laatst nog de og Halloween gezien en en dit was een goed vervolg (als je vergeet dat die andere zijn gemaakt)

3 likes

Mooi! Hier ga ik dinsdag naartoe. Lijkt me inderdaad een mooie film.

1 like

Oja deze wil ik ook nog zien inderdaad! Vond de trailer echt goed.

1 like

Gisterenavond naar Halloween geweest (ik vond dat het moest op Halloween zelf) en vond hem wel tof! Duurde wel vrij lang voor het op gang kwam en vond het ‘gevecht’ tussen Laurie en Michael dus ook beetje aan de korte kant? Maar de muziek was weer lekker nostalgisch! :jack_o_lantern:

1 like

Ik ben ook naar a star is Born geweest! Wat een mooie film en muziek zeg, heb echt zitten huilen.
Ik had wel een beetje wat ik hier ook al las bij @Twijfelaar en @Vuile_bitch en vond het ook wel lastig om te zien wanneer hij nou onder invloed was en wanneer niet en

spoiler

op een gegeven moment zag je haar ook een shotje nemen en dacht ik huh jij ook

en ook met dat hij

spoiler

steeds dover werd en hij zich daarom misschien wel zo raar gedroeg en dronk omdat hij zich daar kut over voelde en hoe dat het eind van zijn carrière betekende werd ook niet verder uitgewerkt dat vond ik ook echt jammer. Daardoor zou ik wel meer sympathie voor hem hebben kunnen krijgen.

1 like

Bohemian Rhapsody vond ik ook echt een prachtige film.

4 likes

Ik heb net Den Skyldige gezien en ben echt onder de indruk! Ik vond het zo spannend.

4 likes

Vanavond ga ik naar Johnny English, ben benieuwd. Ik ga vooral omdat m’n vader graag wil. We willen ook naar bohemian raphsody maar daar ga ik heen als het wat rustiger is.

1 like

Ja en ik zag het verloop ook niet aankomen. Echt goed hoe ze de film hebben kunnen laten afspelen op 1 locatie he!

1 like